• 0
Odd h

trenger hjelp til å finne riktige produkter!

Spørsmål

Hei, er ganske så fersk på dette forumet her så jeg trenger litt starthjelp... Jeg har en passat 2000 mod som er svart. Jeg skal selge den og kjøpe meg en litt mer egnet arbeidsBil derfor har jeg tenkt å gjøre så mye som mulig ( for en nybegynner) med lakken så den ser så fin som mulig ut når jeg selger den. Bilen har en god del riper og er ikke noe spesielt fin i lakke, men jeg håper på å få litt produktveiledning av dere som virkelig kan dette. Det jeg har fra før av er: Kestrel Deltalyo DAS-6 Pro, Grit Guard vaskebøtte, vaskehanske, tørkehåndkle, og clay.

Og Hva slask polish og voks skal jeg bruke og hvilke poleringsputer er til hva?:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 svar til spørsmålet

• 0

Sjekk ut bilnerden sin uber og menzerna pakke. Bilder av bil vil hjelpe. Prickbort, korrosol/Iron x, collinite har gode vokser. Det finnes et hav av produkter og prisklasser. Dette er eksempler på bang for the buck produkter om du kun skal shine for salg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Okei takk for hurtig svar, er i Forsvaret og bilen står hjemme så bilder blir litt vanskelig desverre... Men det er snakk om vaskerier og noen ripe Man kjenner med neglen. Du vet ikke om noe polish eller voks som er beregnet for svarte biler, og som kanskje fyller riper?

Endret av Odd h
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Polish Angel sin voks Famous er rå på svarte biler, mn den fyller nok ingen riper. Bilnerden selger Auto Finesse, de har et produkt som heter Tripple, dette skal være ganske ganske bra på å skjule riper. Mn jeg ville heller gått skikkelig tilverks og kjøpt en Menzerna eller Scholl pakke, om du kjøper Scholl S03 gold og S30+ EC og 4 orange Scholl pads så kommer du bra ut:) Så kan du jo legge en glaze og en voks, da kan du si at bilen er behandlet med kvalitets produkter;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Okei takk for hurtig svar, er i Forsvaret og bilen står hjemme så bilder blir litt vanskelig desverre... Men det er snakk om vaskerier og noen ripe Man kjenner med neglen. Du vet ikke om noe polish eller voks som er beregnet for svarte biler, og som kanskje fyller riper?

Enklere og mer behagelig å kjøre med MF enn harde cutting foam pads og gir etter min erfaring bedre cut :) Til avsluttende steg liker jeg best foam pads.

Dersom du gjør det ordentlig med maskinen din trenger du ikke å skjule ripene ;)

Setter gjerne sammen en pakke til deg om det er ønskelig. Ta kontakt på PM i så fall.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive