Gå til innhold

Stihl HT


StianMH

Recommended Posts

Er det noen her som bruker Stihl HT, som også har skumkanon? Jeg sliter med å få tak i skumkanon til stihl.

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stihl er jo en omdøpt nilfisk, så dem bruker samme koblingen ja. Har selv en nilfiskkobling til svigerfars spyler.

Hmmm, jeg fikk se noen av koblingene Alien Autospa hadde, men fant ikke noen som jeg umiddelbart klarte å kjenne igjen. Får vel ta en tur til han med en av koblingene.

BTW, svigermor bor også på Ibestad :P

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje lurt ta med det og ja :)

Har den ikke her, men tror den heter 128 plus.

Du skal ikke bruke forlengelse røret på pistolen. Skumkanonen skal rett i pistolen. Ved bruk av vanlig dyse bruker du forlengeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å si ifra om du er her en engang hvis du trenger noe å gjøre ;)

I følge samboeren så er dere praktisk talt naboer :P (ref bildet med Hiluxen, rødt hus i bakgrunn)

Og hvis jeg skal dit en gang, så trenger jeg nok en real vask av bilen, for å fjerne alle norske og svensk insekter :P:lol:

Over til HT, så er det litt ymse hvilke nilfisk og Stihl maskiner som har samme kobling ? :)

Endret av StianMH

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Stihl RE 128 Plus er i all hovedsak en rebrandet Nilfisk 140.2-9, ut fra hva jeg finner, så da skal standard Nilfiskkobling passe. Som SvartSaab skriver må du ta av hele forlengelsesrøret og koble kanonen rett i pistolhåndtaket.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stihl sine HT'er er maskiner produsert på et eget samlebånd på Nilfiskfabrikk. Maskinene er mye det samme, men kan variere bitte litt fra modell til modell. Det som varier mest er hvilken slange den blir levert med, lengde og/eller stålarmert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg har forsøkt har jeg koblet som skrevet over, uten suksess.

Når jeg hentet koblingen hos Mister Bilnerd himself sa han at han hadde hørt om noen som måtte fjerne den innerste delen på koblingenfor å få det til å passe. Prøvd det og, men skummet har latt vente på seg.

 

Asbjørnsen Automobilvaskeri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...