PH/Blankbil

Blankbil.no med polish ala Autoglym SRP

Hallo hallo!

Jeg har vurdert å komme med poleringsmiddel en stund, kanskje først og fremst til "den vanlige mannen i gata" som ikke orker, eller har interesse av å stå i laaaange laaaange tider og stelle med bilen, men en kjapp polering som gir fint resultat, med ett middel som er enkelt å bruke.

Jeg tror jeg når har funnet det jeg leter etter, har testa en stund nå og er meget fornøyd!

Vil sammenligne denne med Autoglym sin SRP tror jeg. Den gir meget bra glans, fyller/skjuler riper VELDIG BRA og renser lakken. MEN, i motsettning til SRP støver den ikke, lukter ikke så vondt og er helt sjukt lett og buffe av.

Dette er kanskje ikke det mange her på DCN ønsker seg, men viktig å huske på at det finnes mange som ikke er så hardbarka poleringsmaskiner som mange inne her! :)

Kommer med noen bilder av ripeskjuling i dørhåndtak på en Passat etterpå, får ikke lasta opp bilder nå :S

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal den hete? Hvis du ordner et samarbeid med forskjellige bensinstasjoner så kanskje den selger? Den vanlige mann i gata bestiller ikke bilpleie på internett. Flott tiltak!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei sant det, skal prøve å få på bensinstasjoner etc, der det er litt for "vanlige" mannen å få tak. Har ikke funnet på noe navn enda, så om noen har forslag så kom gjerne med dem :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her ser dere bilder, skal få tatt litt flere bilder og testing etterhvert :D

post-791-0-21567100-1382375834_thumb.jpg

post-791-0-68684500-1382375843_thumb.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der ser i høyeste grad godkjent ut. Regner med man kan legge en voks utenpå og få noe som varer en liten stund? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Scratch hider pro! Selg som pakke med lsp og du har plutselig et enormt marked!

Særlig bruktbilsjapper :D

Endret av polishduden
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der ser i høyeste grad godkjent ut. Regner med man kan legge en voks utenpå og få noe som varer en liten stund? :)

Ja det går, skal teste litt til på torsdagen. :)

Scratch hider pro! Selg som pakke med lsp og du har plutselig et enormt marked!

Særlig bruktbilsjapper :D

Ja det er en god ide, mange som vil ha ett fint resultat på kjappest mulig tid :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du trenger noen testobjekter har jeg lovet at jeg skal polere bilen til mora mi. Den ser sånn passe jævlig ut etter at hu hadde fått gjørme på den, og vasket det bort fra dørene med den børsten til å vaske ruter på bensinstasjonen... :eek:

Forøvrig så mener jeg du burde finne et navn i stil med 'Blankbil.no Perfect Look', hva med 'Blankbil.no Easyfinish'? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konkurranse hadde vel ikke vært dumt her ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se hvor mye jeg har igjen flaska jeg har fått, har lovet bort en sampel. Så skal se om det holder :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer ikke å lese hele etiketten på bildet men står det at den kan brukes sammen med maskin?

Kanskje denne er en god kandidat på bobilen til gamlingene :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den kan hvertfall brukes med DA-maskin.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du prøvd med en forsegling\voks utenpå? Er meget fornøyd med engel. Så ønsker fortsette med denne videre.

Ser bare for meg at denne polishen legger igjen en hinne av noe slag som hindrer en voks i å binde seg.. En IPA wipedown fjerner vel hele poenget med denne?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

smitter den på plastdeler, eller er det bare å smøre i vei?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Den kan brukes med DA maskin ja, det funker meget bra :)

Voks utenpå skal ikke være noe problem, produsenten selv som sier at det kan være lurt, så da burde det gå bra. Skal ta en bil snart, legger ut mere bilder da :)

Jeg skal legge ut bilder i morgen mtp smitting, skal ikke bli hvitt av denne om du skjønner, men om plastene kan bli skjoldete skal jeg teste i morgen, prøver å unngå alt som er plast og lister ellers så det tenkte jeg ikke på å teste når jeg fikk prøver av denne :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive