truhaa

Tilbakemeldingstråd til Alien Autospa

346 innlegg i emnet

Hvis du har en tilbakemelding til gjeldende firma, eller annen informasjon om firmaet du etter en objektiv vurdering ønsker å dele med andre forumbrukere så legges denne type innlegg i denne tråden.

Kjøreregler kan best oppsummeres ved dette sitatet fra Torby

Ber samtidig om at personer som har uoppgjorte handler / utestående ordre osv først og fremst tar dette direkte med det aktuelle firmaet, og at tilbakemeldinger til / rundt firmaer og samarbeidspartnere holdes på et konstruktivt og saklig nivå. Ingen er tjent med skitkasting på forumet. Samtidig skal det være takhøyde for både positive og negative erfaringer, men admins / moderatorer vil fjerne innlegg eller tråder som utarter seg i feil retning.

Tenk to ganger, pust gjennom nesa, og skru av caps lock.

Lykke til :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handlet akkurat hos Alien Autospa. Kjøpte rupes-maskin og det meste av basis tilbehør. Fikk utrolig god behandling og service. Knapt vært borti bedre. Kan uten problem anbefale Alien på det aller sterkeste!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toppkarakter her også. Kopierer inn fra en annen tråd:

Topp dialog både før og etter ordre, og godt fornøyd!

Kjøpte:
3x Zymöl-svamper

Fikk:
3x Zymöl-svamper
Meguiars microfiber cutting disc 6" (2pack)
CW 1:100, 250ml
A1 Speed Shampoo sample (25ml)
Limbort 500ml (fra blueandgreen.no, aldri hørt om)
Flekkbort 500ml (blueandgreen.no den også)
Zymöl HD Cleanse (50-60ml?)
Zymöl Atlantique, 2oz

Alt godt pakket inn :)

Jeg var visst første formelle kunde og fikk "litt" mer enn jeg hadde planlagt :) Meguiars-padsene spurte jeg riktignok litt om, men penger skulle han ikke ha :thumbup:

Endret av hgnubel
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig godt førsteinntrykk av alien! Gleder meg til pakken kommer! Fikk snakket ordentlig med eieren og han virket veldig flink og serviceorientert! Tommel opp! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker at det er en butikk i Norge som har begynt å føre mer fra PolishAngel! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk da en hyggelig telefon fra alien om at han dessverre ikke hadde noe av det jeg hadde bestilt på lager, topp kunde service tror dette kan bli et ganske bra butikk Thumbs up for alien!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var Krauss maskina som ikke var på lager. Resten var inne :)

Som sagt vil min egen lagerstatus bli oppe å gå neste uke.

Tusen takk for at dere er tålmodige med meg i startfasen.

Mvh Alien

Endret av Alien Autospa
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk en pakke fra han i dag som skulle være komplett. det manglet varer så mitt inntrykk av han er ikke det samme dessverre. kommer nok ikke til og handle mere der. :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gjort en feil her ja. Sto at han skulle ha 2, men han fikk bare 1. :wacko:

Fikk hjelp av Scandicshine til og få dette ut samme dagen, men hadde satt bare 1 miracledryer på orderen der.

Så det hele er blingse feil. til. info. 2 gangen denne uken :o

Igjen blir det eget lager fra uken av og nye rutiner på dette.

Så dere får bære med med da det har vært mye stress for og få varer ut fort som mulig.

Som jeg har sagt før i en tråd, er det dessverre litt smårusk da jeg har startet opp 2 mnd før jeg skulle.

Endret av Alien Autospa
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk en pakke fra han i dag som skulle være komplett. det manglet varer så mitt inntrykk av han er ikke det samme dessverre. kommer nok ikke til og handle mere der. :(

Har forresten sendt varen som manglet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er åpningstidene for de som ønsker å hente bestillte varer?

Kunne ikke se at det stod noe om det på websiden :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

08:00 til 17:00 :)

Ring evt. på forhånd da det hender jeg er på farta med varer, leverandørmøter o.l.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trodde dette var en tråd om erfaringer med butikken og ikke hva du mener. selvfølgelig kommer dette til og ordne seg siden man bruker paypal til betaling. siden har han jo skrevet i en mail at han skal fikse dette fort som f... men som sagt så ble det med en gang med meg. om du eller andre handler der er jo bare supert så han får noe omsetning. men det var jo ikke det som dette skulle handle om siden tråden heter Tilbakemeldingstråd til Alien Autospa. jeg fikk en dårlig start med de og det skriver jeg.

Håper du blir fornøyd med varene selv om det tok 36 timer fra du bestillte til jeg fikk sendt den siste Miracledryeren. Mvh Alien. God helg :)

Endret av Alien Autospa
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk service!

Prøvde i går kveld å bestille fra AAS mens det enda var tilbud,

men fikk ikke lov å legge noe i handlekurven eller logge inn på kontoen jeg opprettet.

Sendte en mail via "kontakt oss" siden deres å forklarte saken til han, svar kom nesten umidelbart og før

jeg viste ordet av det så hadde jeg en paypal faktura på epost som jeg etterspurte.

Å jobbe sent en søndags kveld og hjelpe til med bestilling vil jeg kalle for en super kundeservice!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Super service hos Alien Autospa,rask svar på mail,og rask refusjon på et beløp jeg hadde betalt for mye :)

Kommer garantert til å handle mere herfra :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte noen produkter hos Alien Autospa, og valgte henting i Flateby.

Eier møtte meg med godt humør og veldig god service! :thumbs: Ble vel sittende å prate i halvannen time om både bilpleie og annet!

Hadde på forhånd fått en telefon med info om at en vare ikke var kommet fra leverandør, og varen skulle han fikse for meg så fort han fikk den. Fikk som plaster på "forsinkelsessåret", flere samples jeg kunne leke med!! :D Fikk også sett og prøvd flere produkter jeg aldri hadde prøvd før, noe som var nyttig for meg, og nok en gang god service av eier!

Har bare gode ting å si om min første handel hos Alien Autospa, og kommer garantert til å handle der igjen. :)

10/10 :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du planer om å ta inn zymol royale og solaris?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solaris ble kun solgt i 25 eksemplarer. Royale blir ikke lagerervare :shocking2: , men kan selvfølgelig bestilles for de som ønsker.

Mvh Alien

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jeg mildt sagt veldig happy. For det første, utrolig god service og god nettbutikk. Når uber-padsene jeg hadde bestilt manglet, fikk jeg en telefon fra en hyggelig kar som spurte meg: "åssen går det?" ikke mange forhandlere som lurer på hvordan man har det! :D

Erstatningspads ble lagt ved i pakken, sammen med et plaster på såret! Ekstra fornøyd ble jeg når jeg kunne hente pakken på postkontoret NÅ, og pakken ble sendt igår! :D nå blir det helt klart bilvask! Kommer definitivt til å handle her flere ganger!! :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jeg mildt sagt veldig happy. For det første, utrolig god service og god nettbutikk. Når uber-padsene jeg hadde bestilt manglet, fikk jeg en telefon fra en hyggelig kar som spurte meg: "åssen går det?" ikke mange forhandlere som lurer på hvordan man har det! :D

Erstatningspads ble lagt ved i pakken, sammen med et plaster på såret! Ekstra fornøyd ble jeg når jeg kunne hente pakken på postkontoret NÅ, og pakken ble sendt igår! :D nå blir det helt klart bilvask! Kommer definitivt til å handle her flere ganger!! :D

He he .

Dessverre er det enda litt smårusk når det gjelder enkelte produkter, men jobber med dette. De bestillingene det gjelder får beskjed før det blir sendt isåfall :) Får vel Uberpads i morgen ser det ut til:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive