Gå til innhold

BMW 320CD


S3T

Recommended Posts

Bilen min trengte sårt en vask, så i dag var dagen siden vinteren har sluppet taket her på sunnmøre B) Håper på å kunne fortsette neste helg siden jeg ikke ble helt ferdig.

Felger:

Turtle Wax avfettning

ARO

DP Auto Bath Shampoo

Wash mitt

EZ Wheel brush

Swissvax Wheel brush

Dekk:

ARO

Børste

Swissvax Pneu :wub:

Karosseri:

Turtle Wax avfettning på nedre paneler

ARO

DP Auto Bath Shampoo

2x Wash mitt

Swissvax Washpudel

Gritguard bøtte

Blå Chemical Guys clay med ONR claylube på nedre paneler

Swissvax Detail brush

Chemical Guys Fluffers

Tørking med Megs WM og Chemical Guys Fluffers

Til slutt ble det lagt på et lag med Swissvax Saphir og Autobahn, men det var ikke mer enn 8 grader ute når det ble påført så jeg regner det går utover holdbarheten. Men litt beskyttelse er bedre enn ingen beskyttelse.

Okej, mindre prat og mer bilder:

IMG_7594.jpg

IMG_7597.jpg

IMG_7601.jpg

IMG_7602.jpg

IMG_7599.jpg

IMG_7606.jpg

IMG_7613.jpg

IMG_7614.jpg

IMG_7615.jpg

IMG_7618.jpg

IMG_7623.jpg

IMG_7628.jpg

IMG_7629.jpg

IMG_7634.jpg

Her er bildene etter voks:

IMG_7642.jpg

IMG_7643.jpg

IMG_7639.jpg

IMG_7641.jpg

Ble dårlige etter bilder, men jeg skal se om jeg får tatt noen bedre i morgen :)

Å bare for å svare på noe dere kommer til å kommenter; Ja jeg skal ta hjulhusa også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Ser veldig bra ut.. Vinteren har nettopp kommet hit den, så jeg skal ut å måke av nye 20cm med snæ av bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice job og nice bil! ... så ikke ut som du hadde mye vinter der men :S

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle kommentarene :)

I vår blir det nok full lakkkorrigering på bilen, er endel swirls og RDS på den.

Ser veldig bra ut.. Vinteren har nettopp kommet hit den, så jeg skal ut å måke av nye 20cm med snæ av bilen...

Nice job og nice bil! ... så ikke ut som du hadde mye vinter der men :S

Her på Sunnmøre har vi behagelige 7 grader litt sol og tørr asfalt ;) Men vi får se hvor lenge det varer :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

IMG_7597.jpg

Var litt... "bli med uttafor a så skal jeg omøblere tenna dine" over den der ..he he

pen bil, bra shine....

Er det orginal fanger i fronten på den?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Var litt... "bli med uttafor a så skal jeg omøblere tenna dine" over den der ..he he

pen bil, bra shine....

Er det orginal fanger i fronten på den?

hehe ;)

Ja det er orginal front som Bernhard sier, men jeg har ettermontert orginale Clubsport lepper nederst på fangeren. Det gjør den ekstra sint <_<

Nydelig! :) Likte bilen også. Fikk du merker etter den blå Chemical Guys clayen?

Regner med at det er "everyday use" clayen?

Takker :)

Nei jeg kunne ikke se at den laget noen merker, men jeg brukte den bare noen få plasser. Avfettningen tok det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Det er alltid morro med blank bil ;)

Har en plan om å kjøpe meg M3 panser og E46 M3 speil for å få en litt mer aggresiv look. Å få lakket karbon CSL bakluken som jeg har på nå, men jeg kjøpte meg leilighet i går så det spørst om jeg må utsette planene litt :unsure:

Ellers har jeg en Magnaflow bakpotte i rustfritt stål med 2x76mm stusser som er mer eller mindre klar for å monteres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...