Gå til innhold
Mantis

Går produkter ut på dato?

Recommended Posts

Mantis    508
Mantis

Jeg er jo fremdeles nybegynner hva bilpleie angår og det jeg lurer på denne gangen er om bilpleieprodukter kan gå ut på dato? Det vil jo sikkert variere mye fra produkt til produkt, men er det noen produkter som er mer "ferskvare" enn andre?

Grunnen til at jeg spør er at jeg nå har begynt å skaffe meg litt produkter, men jeg har veldig lyst inn på et 3-årig studium til høsten av og da må jeg nok selge nåværende bil ifb med flytting til en fremmed by og legge bilpleie litt på hylla naturlig nok.

Vil f.eks en iron-x være like bra etter 3-4 år? :rolleyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset    3 830
hmsilset

det er bare å la det stå.Tror ikke noe av det blir ødelagt om det står i mellom 10 og 20 grader.Kanskje noe vil skille seg, men det meste er bare å riste så er det i orden igjen.Prøvde 60 år gammel voks på lørdag jeg.Fungerte fint den :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer    2 906
Christer

Jeg er jo fremdeles nybegynner hva bilpleie angår og det jeg lurer på denne gangen er om bilpleieprodukter kan gå ut på dato? Det vil jo sikkert variere mye fra produkt til produkt, men er det noen produkter som er mer "ferskvare" enn andre?

Grunnen til at jeg spør er at jeg nå har begynt å skaffe meg litt produkter, men jeg har veldig lyst inn på et 3-årig studium til høsten av og da må jeg nok selge nåværende bil ifb med flytting til en fremmed by og legge bilpleie litt på hylla naturlig nok.

Vannbaserte produkter blir ødelagte hvis de fryser, så om du har mulighet til å lagre ting i forseglet/så tett som mulig tilstand på rundt 10 grader, så burde du være trygg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
mammut89    105
mammut89