Gå til innhold
Scandic Shine AS / Ketil

scandicshine.no - Bøttepakke kampanje

Recommended Posts

Christer    2 888
Christer

Dammit ! Da går jeg på en smell til ;)

Dette er faktisk ingen smell, med tanke på at bare bøtten som regel koster 5-600 kroner. Her får du i tillegg resten av det du trenger, samt en j****g god felgrens på kjøpet. Løp og kjøp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Morrizon    15
Morrizon

Jada, jeg mente at jeg kommer til å gå på en smell i form av enda en ordre til Verdal´en :) hehe...En kjempedeal det der...Og perfekt til opphavet som jeg prøver lære vaske bil på en ORDENTLIG måte :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Scandic Shine AS / Ketil    257
Scandic Shine AS / Ketil

Kampanjen går iallefall i 14 dager:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
WernerH    86
WernerH

Super pris :) Holdt på å bestille i julegave til svigers etter gårdagens økt :P Men steiler litt på prisen for frakta :/ 197.- i frakt :o Men bestilte likevel :)

Endret av WernerH

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Scandic Shine AS / Ketil    257
Scandic Shine AS / Ketil

Frakt beregnes direkte fra postens satser, så skal være korrekt.

Men send meg ordreid, så kan vi sjekke:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
WernerH    86
WernerH

Frakt beregnes direkte fra postens satser, så skal være korrekt.

Men send meg ordreid, så kan vi sjekke:)

BestillingsID: #8977

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tr86    526
tr86

Super pris :) Holdt på å bestille i julegave til svigers etter gårdagens økt :P Men steiler litt på prisen for frakta :/ 197.- i frakt :o Men bestilte likevel :)

Sikker på du ikke regner med oppkravs gebyr eller noe slikt her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
WernerH    86
WernerH

Sikker på du ikke regner med oppkravs gebyr eller noe slikt her?

Betalte med paypal :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
WernerH    86
WernerH

Trukke det var noe sjakktrekk å putte rim7 i bøtta....tyder på at den ikke tåler frakt da bøttepakken mim var innsauset i rim7. Miracledryer full av rim7, chenilehansken det samme. Og trenger ny etikett til såpeflaska. Og seff ny rim7. Epodt med bilder sendt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest   
Gjest

Meget praktisk disse bøttene med gamma seal lokk og grit guard. Fyll opp vaske bøtten/e med varmt vann og kjør til nærmeste selvbekjent vaske anlegg eller hvor du ønsker å vaske. Og med dette tette lokket kan du trygt frakte varmt vann uten å søle.

Grit guard funger slik at dritten legger seg i bunn og ikke blir med vaskehansken opp igjenn. Her er det best å bruke to bøtter en med såpe og en uten, slik at såpe vannet holder seg renest mulig. Og ikke er det noe å si på prisen på denne pakken heller. Anbefales :thumbup:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
SF AutoSpa    50
SF AutoSpa

Kjøpte samme kit for en tid tilbake.. gritgarden er helt håpløs... må pusles i sammen dør hver vask.. og faller fra hverandre i løpet av vasken... Noen andre som har samme problemet ?

Endret av RS246

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kenmel    8
Kenmel

Kjøpte samme kit for en tid tilbake.. gritgarden er helt håpløs... må pusles i sammen dør hver vask.. og faller fra hverandre i løpet av vasken... Noen andre som har samme problemet ?

Kjøpte min nå i denne kampanjen, den fungerer fint, er en helstøpt gritguard og har ingen problemer med den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
erikstein    189
erikstein

Har også 2 av de "pusle" gritguardene fra SS. Kjøpt for snart 1,5 år siden med bøttepakkene jeg kjøpte der. De er ikke av beste kvalitet. Myk plast, faller lett fra hverandre. Har en gritguard som fulgte med SW-bøtta også. Helstøpt sak. Passer perfekt i bøtte, ypperlig kvalitet :)

Man får kanskje kjøpt gritguard løst?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Johnchr    20
Johnchr

Har også 2 av de "pusle" gritguardene fra SS. Kjøpt for snart 1,5 år siden med bøttepakkene jeg kjøpte der. De er ikke av beste kvalitet. Myk plast, faller lett fra hverandre. Har en gritguard som fulgte med SW-bøtta også. Helstøpt sak. Passer perfekt i bøtte, ypperlig kvalitet :)

Man får kanskje kjøpt gritguard løst?

Hvordan er designet på den helstøpte? Ganske lik den løse typen?

Jeg har den med løse vinger i begge bøttene mine, og synes den fungerer greit etter jeg limte vingene fast.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
erikstein    189
erikstein

Den helstøpte er ganske lik. Forskjellen er at den passer 100% i bøtta (SW bøtta vel å merke). Har faktisk ikke prøvd den i CG-bøttene..

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mattern    4
Mattern

Jeg har også fått en såkalt Scratch Shield fra Scandicshine. Håpløs kvalitet. Grit Guard er et beskyttet varemerke, og hva som følger med bøtten bør opplyses. Står det at Grit Guard følger med må man også få Grit Guard, ikke noe av dårligere kvalitet.

Mener nå jeg da... :)

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig