gullet

Tilbud på Nilfisk Høytrykkspyler

Hei

Var innom Maxbo Alnabru I dag og oppdaget at de hadde Nilfisk E140.9 Extra med 70% rabatt. Under 1200,. er vel å regne som et røverkjøp. Var fortsatt flere igjen I 18-tiden I dag!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når eg kjøpte min nilfisk 140.2 Extra så betalte eg over 3000kr for 2 år siden, var dette med stålarmert slange? men 1200kr er jo røverkjøp vil eg påstå

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9m slange, så den er vel stålarmert... men inkl terrassevasker og kloakkspyler...

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

140-9 har vel ikke stålarmert slange, men vanlig krølle-gummi-slange. Men til 1200 er det helt klart en kupp. Tror man på opp til -10 serien på Nilfisk for å få stålarmert slange.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser på kvitteringa mi her no, og eg har stålarmert slange, å her står det i beskrivelsen: E 140.2-10 S X-TRA

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, 140.2-10 har stålarmert slange. Men ikke 140.2-9. Og det var vel den som var på tilbud forstod jeg her. Eller..?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser slik ut :) nei ej har ikke peiling på dissa beskrivelsane, men armertslange er tingen men klart får man denne for under 1200kr så er det jo bare å kjøpe :)

Endret av Audi S8
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig. 1200 var så billig at jeg vurderte å kjøpe en å ha i reserve :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var -9 som er på salg... Så da er det nok kjip slange, men fortsatt billig...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive