Dette er et populært innlegg Audi S8 4 829 Skrevet 25 September, 2013 Dette er et populært innlegg Rapporter Share Skrevet 25 September, 2013 (endret) Ja da får eg prøve meg på en ny S&S. Denne gangen så vart det en BMW X5 3,0 DA Sport 2008 Black sapphire metallic (475) 110000 km har bilen trilla så langt. Bilen kjøpte han med en forhandler her i Ålesund i februar i år. Fikk kjøre bilen fra eier og heim til meg, og må si dette her var en god bil å kjøre, med mye krefter Hadde ikke studert bilen før eg tok på meg oppdraget, så var litt spent på lakk tilstanden. Slik så bilen ut før vask. Allereie før vask kan ej skimte noe ugang i lakken.. Da var det bare å trille frem vognen å fylle opp med god saker. Hadde glemt av at eg lånte vekk ei flaske med felg rens til en kompis for test, så da var det bare å blande til ei ny Vask: vaskebøtter med gritguard Swissvax svamper liten og stor EZ detailer felg koster felg kost Surfex 1:5 Prickbort P21S felgrens Bilt Autofoam Blandet 50/50 med crime repair i beholder og justerte still skruen til passe tykkskum. SXT såpe Iron-x Clay towel 32 x 30 cm brukes sammen med ONR Startet med å spraye på Prickbort på tørr bil eg brøver å ungå vinduen i tilfelle det kommer sol og den kan lett lage litt trøbbel der om den tørker. Samtidig som det fikk stå å virke så sprayet eg felgene med P21 felg rens. Den finner nå litt å spise på ser eg Etter ca 10 min så spylte eg av prickborten men felg rensen jobbet fortsatt så den fikk stå lengre. Ja man kan se at det sitter en del dritt enda på panelene. Så vart det ei runde med Surfex 1:5 denne fikk stå å virke i ca 10 min før eg toppa den med skum kanonen som er blandet med 50% autofoam og 50% med chemical guys grime reaper Når dette fikk stå og virke så skuret eg litt dekk som er påført med surfex for å få dekkene rene for bedre heft av gummi fornyer. Produkt in action Dette hadde nå stått på i ca 10 min men på felgene nermere 20 min. Jaggu bra skitten denne her, ved berøring så kjenner eg at den verste skitten er borte det er bare en tynn film som er igjen nå. Iron-X sin tur å få jobbe litt her, påført på hele bilen denne fikk stå i ca 10 min Noe fant den både her og der, men vises best på disse bildene her. Når Iron-x står og koser seg så tok eg en runde under pansere, surfex 1:5 toppa med skum og detailing kost for å løse opp, dekket til dynamoen med plast. (denne prossesen gjør eg alltid når motoren er kald) Så vart det spylt av med HT med god avstand, så vart motoren startet og den fikk stå og gå seg varm imens eg fortsatte med resten av vaske prosessen. Berørings vask, i bøtta har eg en god slant med NXT såpe. Bruker noen litt eldre godt slitte SV svamper (vasket og reine så klart) på denne berørings vasken, bruker nyere svamper seinere i prosessen (vasking mellom korrigeringsrunder etc) når eg vet bilen er fri for dritt. Kost må brukes litt rundt sprekker også. Så var det tid for Clay denne gangen har eg fått meg en clay duk fra Alien Autospa, var litt skeptisk om den skulle bli litt mer vrien å bruke denne i forhold til den hansken eg brukte sist. Men det viste seg at denne var like lett å jobbe med, droppa vaske bøtta med clay lube denne gangen, og heller blandet i 1 liter flaske med ONR lube, neste gang kommer eg til å gå ned til 0.5L lettere å holde i lengden når du jobber rundt bilen. Claying er noe eg personlig ikke har likt å holde på med når eg brukte leir klumpen men dette her er bare så mye bedre Spray på, så er det bare å kjøre på, du kan ha ei bøtte med rent vann der du skyller den mellom hvert panel for eksempel. Viser ikke så godt her men prøver å ta lett press på handflaten og ikke fingertuppane slik at du får en jevnt og fin claying. Var noen malings flekker her også som måtte få litt ekstra oppmerksomhet. Gone Vinduene fikk seg ei runde også. Så vart bilen dynka med autofoam og ny berøringsvask. Så vart bilen tørket og klar for litt inspeksjon av lakktilstand. Huff såpass ja, her har det vært noen som har kjørt med poleringsmaskin og det er ikke eier for han har kun vasket den i børsteløs maskin siden han kjøpte den fikk eg fortalt. Fortsatt ikke heilt reine felgene på innsiden. Nei, her var det bare å få den inn i garasje for litt mer inspeksjon og lakkdybdemåling, S8n vart som en lekebil den når dinna karen står i garasjen. Så var det frem med lakkdybdemåleren, denne var i grunn på veg rett i søpla. Forrige vinterlagring så hadde ei flaske med prickbort lekt i samme posen så denne vart lagret i Kretskortet hadde startet å eire og den virket ikke lengre. Men så var det en her på forumet som ville se om der var noe håp, og det var det en stor takk til Nordberg for strålendes utført jobb Han sendte meg et bilde her før den vart sendt tilbake, likte godt en detalj på bildet ,God som ny nå Litt målinger på lakken, lakken vart tynner jo lengre man komm nedover siden, ellers original lakk på helebilen. Plast skjermer… Og Aluminium panser Kunna lagt ut mangen bilder av dårleg tilstand av lakken mye RDS,SWIRL og holos av maskin polering, men her er en liten filmsnutt av litt dårleg kvalitet, håper dere ser litt av maskin poleringen her, og et bilde som eg meiner forteller det meste hva eg har å se frem til dei neste dagene. korrigering: Menzerna og Rupes produkter lilla og oransje spot pads FG400 S30+ CF02 kontroll spray Kestrel das 6 pro med spot pad Rupes LHR15 Mye testing av forskjellige pader under korrigering. Masse fiberkluter LEG Illiumination Profesjonell Metalhalogen arbeidslampe Led lykt Lakkdybdemåler Da var det påtide å ta frem Rupes LHR(15) maskinen som eg har hatt liggende en stund, på tide å la den få seg en kjangse den å. Skal bli spennende å se hvordan denne er å bruke. Starter med grønn på grønn Panser blir test stedet. Scholl FE02 vart brukt denne gangen som wipedown. Grønn tok nesten ingen ting. Så vart det blå pute og blå polerings middel Denne støva mye. Spredde produkt ut på 2-3 på maskinen før eg kjørte den opp på 6, det vart kjørt 5-6 pass og så 2-3 pass på hastighet 4. For å oppnå bra resultat så måtte dette gjøres flere ganger på et område påca 50x50. Sjekker resultat Tok ei runde blå uber pute og menzerna FF3000 for å se om eg klarte å få opp glansen igjen, litt for fin pute skulle heller vert grønn uber, men det er jo en test Dette ser jo bra ut det. ] Vanvittig hard lakk på denne bilen! Siden den støva slik blå rupes tok eg frem Menzerna 400 som eg liker veldig godt til grovkorrigering. Rupes maskinen er god å kjøre men litt ekkelt med blå rupes pute over skarpe kurver og den kaster produkt når puten ikke har kontakt med panelene. På grunn av den knallharde lakken på denne bilen så vart det skiftet ofte pader og produkter,Også for å lære å kjenne maskinen bedre. På denne lakken kunne eg bruke alt av det groveste pader og midler eg har tilgang til, med samme resultat. En ting er sikkert her går det mye tid til korrigering før eg blir fornøgd. Gul uber og FG400 var et godt alternativ også, tok pansere med denne komboen På panseret var der en del RDS som eg ikke fikk fjernet men dempet en god del. Som du kan se på bildet viser ripen og lakk tykkelsen hadde eg ikke lyst å gå mer ned på. På trange plasser som rundt grillen brukte eg små lilla scholl puter og S03 gold Som dere ser så er det nokk å ta tak i Har sluttet med å maskere opp helebilen, tar heller panel for panel for da får maskinen kjøle seg ned litt før neste etappe, og ikke minst meg sjøl hehe Noen 50/50 bilder av V fremre dør. Vasker og setter til tørk før eg avslutter for dagen Så prøvde eg Flexipads spider sandwich pad, denne funket steike godt med FG 400 støvet minimalt og korrigerte kjempe godt, svakeheten var kurver på denne også. Avslutter utrolig bra, men klart det har jo noe med den harde lakken å gjøre så klart. Fortsatt så vart eg ikke helt fornøgd en del plasser, fikk ikke fjernet så mye RDS som eg hadde håpet på og eg vart litt skuffa,for det var vanvittig med arbeid med å fjerne, men rart ditta at jo mer du fjerner jo mer henger du deg oppi di få ripen som blir igjen hehe. 50/50 V bakdør På trange plasser vart det tatt for hand. 50/50 speil Under dør handtak , Før Etter et par runder med korrigering Fremre skjermer som er av plast vart eg meget i tvil hvor mye eg skulle tørre å ta når man ikke har noen referanse på lakktykkelsen. Så her tok eg en vurdering av hvor mangen pass eg måtte ta på dørene for å få et ok resultat og var påpasselig med varmgangen under korrigeringen. Bakre skjerm 50/50 V bakrelykt Så vart det en runde på taket også, her må man ha noe å stå på ja hehe Dør handtak ,før Etter Bakluken var lite pen med mye dype RDS Fant ut det var bedre å bruke kestrel maskinen her som var så mye kurver. 50/50 2-3 plasser der bør legges i noe lakk på bilen så dette må eg ta opp med eier ved avhenting av bilen. Nedre del. Kanskje ikke lett og se men dette bildet tok eg for å vise hvor viktig det er å maskere mellom hvert panel spesielt når de ikke flukter på linje. Der er et lite hull i teipen der, og det var når eg fokuserte på ei ripe i bakkant av paden i stedet for fremme, sliten å trett i armer å hode så kan man fort miste fokusen. Ingen skade skjedd men det kunne fort ha gått igjennom lakken om teipen ikke hadde vert der spesielt under grovkorrigering. Litt blir det å rydde opp i senere når man kjører så hard med grovkorrigeringen 50/50 H bak lykt Mye maskering blir det, nå var det på tide å ta litt pianolakk rundt vindu. Dette vart tatt med kestrel maskinen liten bakplate og oransje scholl og S30+ Mye arbeid men vert det når man ser resultatet. 50/50 refleks Front lyktene fikk seg en runde med kestrel og oransje Scholl og S30+ Ser noe finere ut nå Så må jo man ha det litt gøy også da Ikke alle plasser det var like mye å gå på, slik som her, turde eg ikke å ta noe mer, fortsatt en del RDS men betydelig dempet. Går en del pader når man korrigere på så hard lakk. Byttet pader etter hvor eg skulle kjøre, på flate fine panel uten kurver så kjørte eg på med Blå rupes og Flexipads spider sandwich pad, der det var mer kurver vart det gul uber, grønn Rupes og grønn 3M men brukte bare Menzerna FG400 til grovkorrigeringen med rupes maskinen. Her ser dere en blå rupes pad etter korrigering av ene døren, men var bare å vaske den så vart den fin og fyldig igjen Noen 50/50 bilder høgre side Her er det som vart brukt for korrigering av lyktene. Noen polerings bilder av pianolakkerte lister 50/50 speil høgre side Da var grovkorrigeringen over. Så ut for å spyle den ren, vart jo en del støv. Ja og da måtte det jo regne noe inni helsike, så her vart Surfexen sprayet på i garasjen og fikk stå der å kose seg i 15 min, før bilen vart kjørt ut. Bøtta vart blandet med NXT såpa Lita straffe runde på felgene Så på med skum 50/50 Bilt autofoam / chemical guys grime reaper ventet nye 10 min Så da tok eg meg ei runde på noe plasser der eg såg der var en del dritt når eg opnet dører og bak luke, på med surfeg før hage slangen vart brukt. Så vart bilen spylt og en runde med berørings vask Går noen kluter for å tørke denne bilen her, så bra eg har noen å gå på Her vart det testet menzerna FF3000 med grønn og blå uber. Blå vart for mild det viste noe ej men grønn avsluttet meget bra, så planen var å kjøre med det på slutt steget, men så viste det seg at eg nesten var tom for denne var så sikker eg hadde ei ekstra ståendes men den gang ei. Så da vart det heller oransje Scholl og S30+ Som eg har 5 kg av, så det burde nå holde hehe Kjørte 3 runder for å være sikker på ej fikk rydda opp i det som var av kjøre spor etc. Spredde på 2-3 så opp på 6 der eg tok 5-6 pass, så 2-3 pass på hastighet 4. pad kost vart brukt før ny runde og vart den mettet så skiftet eg til ny. Blankt blir det Taket ferdig. Så var det på tide med litt avveksling her Vart litt bedre dette. Mye plast og gummi lister som må maskerast før man kan polere seg videre, ser jo ut som det blir bra dette da. Da var fin poleringen ferdig og ny vaskerunde for å være sikker på at bilen er holo fri før voks legges på. Samme vaskeprosedyre som før, bare nå bruker eg Sv såpe og en ny Meguiar's Lambswool Wash mitt. Så vart bilen tørket. No vart det tid for LSP som denne gangen falt på Swissvax Shield, hazetiden for denne vart ca 1 time før eg starta å buffe den av. SV voks er lett å jobbe med Fikk en MF klut for test av Alien Autospa på hele 1400 gsm! må si at den var utrolig god å jobbe med i vertfall på denne lakken,likte også at den var nesten sømløs, så denne skal eg ha flere av Her ligger voksen å hazer Ferdig vokset bil. Stigbretta såg ikke så pene, her har det vert brukt sterke kjemikalier ser det ut som, mye renne merker. Her brukte eg både atuosol og all metal polish fra Meguiars. Her vart det mye gnikking med MF klut, ikke så lett når alle gummi knottane står i vegen hehe. Fikk det ikke så blankt og fri for renne merker som håpet, men en god del forbedret vart det. Ferdig bilde. Ende stussene vart polert med metal polish fra Meguiars Etter mye vasking så dei slik ut og klar for litt polering . Etter polering Under panseret vart det en grundig shine, all plastikk og gummipakninger vart behandlet med Trim gel denne fikk stå på en stund før eg buffet av med MF klut for en finere finish. Før. Etter: All plast som støtfangere, plast rundt skjermer og stigbrett vart behandlet med SV Protecton matt, denne gir en fin ny følelse av plasten. Vinduene utvendig vart vasket og beskyttet med rain-x 2-in-1 Felgene vart eg ikke heilt fornøgd med på innsiden, så bestemte meg for å demontere dem for bedre å komme til, sjøl om det burde være rikelig med plass på en X5 hehe. Bilen ut og 15 min etter så hang den godt på løftebukken. Høgre fremre hjulbolter satt noe for jævlig så her ødelagte eg ei pipe før alle vart løsnet. Slik så alle felgene ut på innsiden før vask. Solen tittet frem så måtte legge noe over slik at felgrensen P21 fikk virke lengre, brukte en gammal oppvaskkost for å hjelpe på at det løsner, denne prosessen vart gjort 4 ganger før eg vart fornøgd. Etter første vask Etter 4 vasker, mye bedre nå. Så vart innerskjermene sprayet med surfex før av spyling for å ta siste rest av dritten som låg der. Bare bones sprayet på og buffet av med mf klut Bake var det stoff matter så der brukte eg en kost og skrubbet løs det som var av dritt som satt fast. Bare bones påført demper. Felgene vart behandlet med Chemical Guys wheel guard, heilt grei felgvoks å jobbe med men lukter ikke så godt, min favoritt er fortsatt SV Autobahn. Dekk fikk seg en runde med SV Pneu All små stein vart fjernet fra dekkene. Felgene vart montert og momentstav vart brukt. Som dere ser så har eg kjøpt meg et ekstra sett med gule merke lapper som eg bruker så kommer felgene på rett plass Vart nå blanke felgene. Demonterte ene løfte søylen og inn med bilen for litt innvendig kose arbeid her er noen bilder fra før eg startet. Så her var det bare å starte med Støvsuging startet bak og jobbet meg fremmover. Ja denne dukket opp under ene setet. pedalene fikk seg en runde også Likte Spam der meget godt. Setene vart grundig støvsugd, før skinnbehandling. Så vart det innvendig rens, Sprayet på med lunket vann jobbet det litt inn med kost så vart Green clean sprayet på og jobbet inn med kost. Våtstøvsuger til å få ut såpa før vann vart sprayet på til såpa var ute av teppene. Dørkmattene tok eg med ut og brukte hage slangen til å bløyte dem opp før samme prosedyre med kosten. En del guffe her ja. Mattene fikk ligge og tørke et døgn før dem vart plassert inn i bilen Når eg var ferdig med all skuringen kom eg på at eg hadde kjøpt denne til å bruke på Da maskinen Da var det skinnsetene sin tur, frem med SV leather care kitet. Dette er en 7 seter så det blir nokk seter å få øve seg på hehe Test 50/50 Ja her blir jo det en bra forskjell. 50/50 førersetet, venstre side renset Det måtte mye skuring til før dem vart rene. Leahter Cleaner sprayet eg på og så jobbet eg det ut med handen etter det brukte eg kosten og skuret, her er sete nr 6 og 7 Tørket over, gjentok samme prosess om nødvendig. Alt av skinn vart renset Så vart leather milk påført alle setene unntatt førersetet. Maserte det ut med hendene men anbefaler å bruke hanske vart litt sår på fingertuppene etter 6 seter hehe Støtte puten på førersiden viste litt slitasje, så her tenkte eg skulle prøve for første gang å legge i litt farge. Hadde svart SV leather healer liggende som var på tide å få testet ut. Brukte så leather healer slipe pad for å pusse ned skinnet litt. Så vart det renset med lighter fluid, før farge vart påført fikk setet stå å tørke i over 30 min Farge vart påført svampen så dytta/presset eg fargen på kanten av sømmen. Ventet noen timer til den var tørket før neste strøk, hadde vert litt sparsom ser eg på sidene med farge men mye bedre vart det. Etter 1 døgn så vart setet behandlet med leather milk Da fikk setene stå og trekke i 1 døgn og det som ikke hadde trukket inn i setene vart buffet av med MF klut. Før Etter Til slutt så fikk den utsatte delene på setet en runde med Lærfett Så vart all plast innvendig vasket og behandlet med SV quick interior finish, ineriør kost vart også benyttet rundt om Setene og div bilder av innvendig shine Etter vask/rens så bruker eg alltid å legge ned en gammal (rein)matte eg har liggende, for å unngå at du skitner til igjen om du må flytte bilen så før levering blir den tatt ut og støvsugd lett over. Fruen kom ned i garasjen når eg hadde jobbet noen dager og ga meg dette skiltet her, og sa at det passet mye bedre her nede en inne i huset. Hehe Så vart det en runde med å vaske vindu. 3M spray og Sonax lofritt papir vart brukt Skitten var noen av dem. Innstegene på dørkarmene måtte også få seg noe runde for å demp det verste ripene. Her er det betydelig dempet, Lita bakplate og lilla pute og Scholl S30+ Fremme Ferdig Alle dørkarmer vart vasket og beskyttet med Engel Voks Alle gummilister rundt dører og luke vart behandlet Med trim Gel Her står Engel voksen og får kose seg litt før avbuffing Front lyktene vart sett inn med denne som har uv beskyttelse, eier får med denne så han skal behandle dem hver 3 måned. Oppbevaringsveske for dokumenter fikk seg også ei runde. Nøkkelen også fikk seg en runde med shine Produktene som vart brukt. Gamle skilt merker fjernet, og skiltene fikk seg ei runde med autobhan og trim gel på plasten En time før eier hentet bilen tok eg en runde med denne for å fjerne eventuelle finger merker etc. Da er det på tide med ferdig bilder, jaggu så tittet sola opp så da var eg rask ut å ta bilder, var ikke heilt ferdig innvendig når eg tok bilda men måtte bare benytte meg av denne muligheten. Når eg fikk den ut i sola så fikk eg en mye bedre følelse av at jobben faktisk vart bra. Starter med innvendige bilder først. Utvendige bilder, starter med et bilde der bilen var vasket, og klar for polering etter eg mottok den. Tidsforbruket vart på 85 timer, men dette er den hardeste lakken eg har jobbet med. Ja dette vart en lang S&S men håper dere likte den. Takker for dere har tatt dere tid til å lese den Endret 25 September, 2013 av Audi S8 1 121 Siter Max Protect Certified Instructor Max Protect Certified Detailer Grindvikas Gnikkebu samlede S&S Følg oss på Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SurreSnurre 350 Skrevet 25 September, 2013 Rapporter Share Skrevet 25 September, 2013 Vanvittig løft !! Meget bra utført jobb Cred. knappen er trykket. Siter Facebook Auto AS S&S logg:Ferrari Modena 360 Modesta BC-05, Audi A5 Modesta PD coating Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne 89 Skrevet 25 September, 2013 Rapporter Share Skrevet 25 September, 2013 Gratulerer med din beste jobb sålangt Andre.Dette var ren nytelse og skrolle seg igjennom .Cred levert med største selvfølge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidRS 2 248 Skrevet 25 September, 2013 Rapporter Share Skrevet 25 September, 2013 Blei superstrøkent det her! Fin S&S med mye gode bilder. Knalljobb. Cred er sendt. Siter Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2, Lamborghini Murcielago LP640-4, Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexanderst 1 918 Skrevet 25 September, 2013 Rapporter Share Skrevet 25 September, 2013 Cred for flott writeup og et knallbra resultat Siter ✓ 18' Tesla Model S 75D X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance Alexander's bilpleielogg X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde Alexander's S&S oversikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moderatorer ØHN 5 315 Skrevet 25 September, 2013 Moderatorer Rapporter Share Skrevet 25 September, 2013 O hellige jul, jeg er skikkelig imponert over både innsats og et nydelig resultat! S&S writeup er også i toppklasse. Slik gjør de store gutta det! Credknappen er trykket hardt og bestemt inn. Siter Detailers Club Norway Approved Detailer & Nanolex Approved Detailer Certified Bigfoot System Specialist Linker til nyere utførte jobber: Sort BMW X5 - Volvo XC90 - Mazda CX5 - Subaru Levorg - Sort Audi A4 - Sort Toyota Landcruiser - Sort BMW 3-serie - Mercedes-Benz Cabriolet - Sort Audi SUV - Audi Q5 - Volvo Cross Country - Jaguar XK8 - 2013 Volvo XC70 - Audi S6 - Jaguar XJ8 - Mercedes CLS - Volvo XC60 Link til liste med tidligere referansejobber: Klikk liste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisse 332 Skrevet 25 September, 2013 Rapporter Share Skrevet 25 September, 2013 Topp 10 av S&S jeg har lest her inne :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy 6 673 Skrevet 25 September, 2013 Rapporter Share Skrevet 25 September, 2013 Gratulerer til eier med "NY" bil, og til deg med en utrolig bra S&S, som etter min mening helt klart fortjener en HOF. Siter Tommy TOMMY'S CAR SPA FOUNDERSWISSVAX CERTIFIED DETAILER SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR DCN APPROVED DETAILER 2017 RUPES AMBASSADOR RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR Tommy's CAR SPA (facebook) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleK 115 Skrevet 25 September, 2013 Rapporter Share Skrevet 25 September, 2013 Fantastisk bra jobb og S&S. Kjempebra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Mikalsen 3 072 Skrevet 25 September, 2013 Rapporter Share Skrevet 25 September, 2013 Helt utrolig for et løft! Herlige 50 / 50 bilder, det ble en helt ny bil. Kjempe godt jobbet og knall S&S å lese igjennom Siter Mine jobber: Show and Shines Garasjen min: Mikalsens garasje 7x7 Showcase: Mikalsens Audi A3 Coupè - 1.8 TFSI - 2009 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duddi 175 Skrevet 26 September, 2013 Rapporter Share Skrevet 26 September, 2013 Fantastisk løft! En fryd å lese denne S&Sn Siter ** S&S: LR Range Rover 1995 ** S&S: BMW E46 320iA 2003 ** S&S: Honda Civic 2006 ** S&S: Mercedez-Benz S211 2004 ** S&S: Audi A4 2006 ** S&S: Subaru Impreza 2011 ** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norfoc76 91 Skrevet 26 September, 2013 Rapporter Share Skrevet 26 September, 2013 En kjempe jobb både med bil og S&S, topp klasse begge deler Koste meg gjennom hele tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johime(joakim) 480 Skrevet 26 September, 2013 Rapporter Share Skrevet 26 September, 2013 Dette var virkelig fint lesestoff til morrakaffen! For et nydelig stykke arbeid du har gjort her, blank og fin i lakken! Føler det burde vært en større credknapp for slike jobber, cudos Siter Kjører en teakbrun Audi A1 1.4TFSI Følg meg på facebook S&S #1 Toyota Rav4, S&S #2 Skoda Fabia STV, S&S #3 BMW 320Stv 2009, S&S #4 Opel Insignia 2013, S&S #5 Audi A6 1999, S&S #6 Saab 9-5 2010, S&S #7 VW Jetta 2006,S&S #8 Bmw 318D 2002 S&S #9 Audi A4 1.8TQ 2012, S&S #10 Rapido 985F 2004, S&S #11 Toyota Hilux 2012, S&S #12 Toyota MR2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogersolmyr 3 151 Skrevet 26 September, 2013 Rapporter Share Skrevet 26 September, 2013 Helt vannvittig! En av de bedre S&S'ene dette. Siter Swissvax Certified Detailer Certified Bigfoot System Secialist Modesta Installer CarPro Certified Installer Min bloggMine produkter Solmyr AutoDetailings samlede verker. Besøk og lik gjerne Solmyr AutoDetailing på Facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freebird 16 Skrevet 26 September, 2013 Rapporter Share Skrevet 26 September, 2013 Føyer meg i rekken av de som er mektig imponert. Dette er helt på topp! Cred gitt. Siter 1988 Mazda 626 GD 1997 Mercedes C-Klasse - W202 2001 Mercedes E-Klasse - W210 1986 Toyota Mr2 Mk1a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi S8 4 829 Skrevet 26 September, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26 September, 2013 Vanvittig løft !! Meget bra utført jobb Cred. knappen er trykket. Tusen takk for eg fikk teste noen supre produkt fra deg Gratulerer med din beste jobb sålangt Andre.Dette var ren nytelse og skrolle seg igjennom .Cred levert med største selvfølge. Takk Arne ja dette var en krevendes jobb på en så stor bil! Men helt klart tiden kan sikkert forbedres når man blir mer erfaren,men også viktig med et bra resultat og eg er glad eier lot meg bruke den tid eg trengte Ja det er jo din feil Arne at eg havnet her inne hehe Blei superstrøkent det her! Fin S&S med mye gode bilder. Knalljobb. Cred er sendt. Tusen Takk Cred for flott writeup og et knallbra resultat Takker O hellige jul, jeg er skikkelig imponert over både innsats og et nydelig resultat! S&S writeup er også i toppklasse. Slik gjør de store gutta det! Credknappen er trykket hardt og bestemt inn. Takker ØHN Føler det er litt kjekt å kunne gi noe tilbake i form av en S&S for å dele erfaringer på både godt og vondt, Det er jo her inne det hele startet for min del Topp 10 av S&S jeg har lest her inne :-) Tusen Takk Gratulerer til eier med "NY" bil, og til deg med en utrolig bra S&S, som etter min mening helt klart fortjener en HOF. Tusen takk Tommy Det vart brukt noen ruller med maskerings teip på dinna bilen der, så har måtta bestillt inn mer, var nesten tom. Rygget inn S8n i garasja i går, og da var det noe som ikke stemmte heilt, bilen såg jo fortsatt så steike liten ut hehe Fantastisk bra jobb og S&S. Kjempebra! Takk for fine tilbakemeldinger Helt utrolig for et løft! Herlige 50 / 50 bilder, det ble en helt ny bil. Kjempe godt jobbet og knall S&S å lese igjennom Tusen Takk Fantastisk løft! En fryd å lese denne S&Sn Tusen Takk En kjempe jobb både med bil og S&S, topp klasse begge deler Koste meg gjennom hele tråden. Tusen Takk Dette var virkelig fint lesestoff til morrakaffen! For et nydelig stykke arbeid du har gjort her, blank og fin i lakken! Føler det burde vært en større credknapp for slike jobber, cudos Tusen Takk for fin Tilbakemelding Helt vannvittig! En av de bedre S&S'ene dette. Tusen Takk Noen prosjekt på deg da, eller har du avsluttet for sesongen? Føyer meg i rekken av de som er mektig imponert. Dette er helt på topp! Cred gitt. Tusen Takk Siter Max Protect Certified Instructor Max Protect Certified Detailer Grindvikas Gnikkebu samlede S&S Følg oss på Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutis 763 Skrevet 26 September, 2013 Rapporter Share Skrevet 26 September, 2013 Bilen ble nesten som ny, masse jobb og et flott resultat. Dette bør eier være fornøyd med. Siter Knutis' maskintråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard. 0 Skrevet 26 September, 2013 Rapporter Share Skrevet 26 September, 2013 Nydelig resultat! Denne fortjener helt klart en HOF ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen`s Autospa 10 Skrevet 26 September, 2013 Rapporter Share Skrevet 26 September, 2013 Bra jobb;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedKid 3 Skrevet 26 September, 2013 Rapporter Share Skrevet 26 September, 2013 Vanvittig bra resultat! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.