Gå til innhold

Xenon-kit. Anbefalinger?


Ejay

Recommended Posts

Høsten er her og behovet for bedre lys på bilen nærmer seg. I tillegg "spiser" bilen mine halogenpærer selv om jeg kjøper kvalitetspærer. Så tenkte å prøve ut et eller annet xenon-kit.

Er det noen som kan anbefale noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte i 2007 et sett 35w til nærlys og et sett 50w til langlys på min A6 C5.

Jeg syns 50-watterne tente alt for tregt, slik at når jeg dimmet for en rekke med biler som kom imot, hadde jeg noen sekunder med ekstremt dårlig sikt etter at jeg passerte siste bilen.

I 80km/t på mørke høstveier syns jeg det var litt ekkelt. I tillegg spraket det i radioen hver gang jeg slo de på, ifølge selgeren pga spenningsforskjeller.

I nærlysene syns jeg det fungerte helt ok.

Verdt å nevne at de normalt gir et helt på trynet lysbilde i vanlige lykter (ikke linselys) og misfarger reflektoren også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Jeg har fire 35W ultraslim-kits fra vvme.com i linselyktene på egen bil og konebilen og er godt fornøyd med dem. Tenner relativt raskt, full styrke etter 5-7 sekunder. Koster en slikk og ingenting også, ekspressfrakt fra østen med DHL (og herlig merket "extremely urgent" på pakken).

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler også vvme på det sterkeste! Men gå for digital slim kittene..er en anelse kjappere i å nå full effekt(gjelder 35 og 55w) lager også mine radioskurr enn analoge

[  ] Ford Mondeo 2.2 STTDCi Titanium X 05-mod

[X] Citroen C5 2.0 HDi 08-mod (citrobængen)
[X] Ford Focus 1.6 TDCi 06-mod.
[X] Opel Vectra B 2.0iCC 96-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...