• 0
sponsen

Innkjøp av produkter til nye biler

Spørsmål

Hei,

min nye Volvo V40 er rett rundt hjørnet og jeg må få sett å få bestilt produkter nå :)

Jeg å svigerfar skal samarbeide om polering så jeg lurte på hva dere vil anbefale til de forskjellige lakkene. Hans bil var ny i vår, å han har tatt godt vare på den. Så det vil ikke være behov for kraftig korrigeringer på noen av bilene.

Legger ved et bilde av min nåværende handlevogn (kun til Volvoen, svigerfar har det han trenger til vask :)) av vaskeprodukter og litt innen polering/voks og håper noen kan gi meg innspill om endringer eller ting jeg har glemt. Har lest noen andre slike topics her, men føler det er så mye å velge i.. Handlelista er fra Alien Autospa.

Ang polering håper noen kan gi konkrete produktanbefalinger basert på bilene våre :)

Vi kjøper inn en Krauss 900w (med mindre det blir anbefalt noe annet)

Vi har begge foam gun og underspyler fra Karcher.

Jeg er helt fersk i dette gamet, svigerfar har vært nøye med bilene sine i mange år :)

Bilene som skal behandles:

Volvo V40 Summum 2014 - Lakk: 614 Ishvit

BMW X1 2013 - Lakk: Mineral Gray

post-6875-0-49483600-1379486802_thumb.pn

Endret av sponsen
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 svar til spørsmålet

• 0

Hei!

Når du først har handlet hos Alien, så burde du ha ringt også. Da hadde du fått med det du trengte på handlelista di :-)

Du har jo begynnt med litt CG produkter ser jeg, hvis du ikke trenger å korrigere bare polish og sealer/voks V36 og V38 + jetseal 109, pads fra CG. Microfiber trenger du en del av... Samt wipedown før sealer eller voks. Ring ditt så hjelper han deg med resten, han er veldig hyggelig og hjelpsom.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Prickbort

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Da har jeg fått det jeg trenger fra mr alien :) :)

Kanon service og oppfølging! Anbefaler han på det varmeste hvertfall :)

Endret av sponsen
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive