Gå til innhold

Da ble det ny bil.....på konemor


Morrizon

Recommended Posts

God kveld folkens!

Vel, da ser det ut til at det blir nyere bil på konemor igjen gitt......Den 6. Audi'en i rekka, og den 3. TT'en i rekka......

Jeg har aldri selv vært den største fan'en av TT'ene, men de er nå morsomme å "lufte" litt i ny og ne, selv for Far :)

Akkurat DENNE bilen likte jeg da fargen var litt utypisk de andre TT'ene som som regel er sort eller søv av farge...Bilen ser faktisk bedre ut i virkeligheten enn på bildene synes nå jeg...

Så det blir vel en bil jeg kommer til å pleie etter beste evne da :)

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Gunnar

Steike meg for fin bil da !!

Gratulerer så mye. Når får dere den ?

Fin km-stand. Dette er vel en av de aller siste med dette karosseriet.

Selv om den ser fin ut utvendig og innvendig så må vel en detailer gå over selv....

Gleder oss til å se flere bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

evt så er dere veldig gamle:)

Hehe hva er gammal a Kabbern? :) Jeg har ett år igjen til jeg må venne meg til 4 tallet :) mens konemor er godt innpå 4-tallet :) og fallskjerm? Hmm, nei dårlig med det :) Selv kjører jeg en GAMMAL Audi 100 Quattro da ;)

Og Ole Gunnar, jo takk, jeg likte den som sagt selv og, og det er siste modell av forrige karrosseriet ja :) Og jeg må vel ta den en skikkelig runde når det går mot mere vår og varme i lufta....

Avtalen blir signert i morgen, så da får jeg vite mere om når hun får den....og bilder kommer så fort den kommer i "hus" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

morrobil til mor er bra... pene de TTene.. greit drag i de også med 225hk..

Mye gromt her inne etterhvert, og slutten av 30ish er ikke gammelt ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Gunnar

Ang. dette med alder...

Jeg klamrer meg fortsatt fast i 4x tallet da.. Hver alder har sin sjarm. Jeg nyter hvert minutt jeg driver med bilpleie og det er min form for avkobling. Alle kan ikke spille golf heller var det en gang en amcar entusiast som sa til meg. Det var godt sagt, og jeg minner stadig alle som synes jeg er bilgal på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med ny bil, og flott at du gikk for "riktig" merke ;) ... da er det bare å få meldt inn kona her: http://www.vwaudi-club.no

Endret av skoTner

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Ole Gunnar

Nå regner jeg med at TT'n er ankommet heimen. Kanskje du har fått begynt å planlegge detailing arbeidet også ?

Så da gleder vi oss til å bilder av den :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey der ja, joda, stemmer det Ole Gunnar. Fruen har vært sengeliggende hele uka i influensa, men i går så krøket hun seg opp og vi dro til Lier i går eftan og hentet bilen. EN virkelig lekker bil, og jeg tipper Audi har hatt en del "aktion" / oppgraderinger på den siden 2000 modellen hun hadde, for denne var noe helt annet å kjøre. Den lå bedre på veien, virket stivere og tightere, og setene i denne var MYE bedre enn på den gamle, men så har jo denne også knapt rundet 20 000 km....

Bilder tok jeg noen få av, men skal få lagt dem inn i kveld....

Og fruen? Joda, hun gliste i hele går kveld hun :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener folkens, det ser ut på Frua at hun er fornøyd iallefall :)

Her er noen bilder, tatt med mobilen min, så tilgi meg for ikke de aller beste bilder...

Det begynte bli mørkt når vi hentet den, så jeg skyndte meg ut for å knipse :)

003.jpg

006-1.jpg

004.jpg

018-1.jpg

005-1.jpg

Siden vi bor slik vi bor, så ville Konemor ha med piggdekkene sine også, og vi beholdt felgene, men GJETT om de skal få seg en skikkelig shine/rens/polering/voksing en dag..

Prøvde meg på noen redigeringsfunksjoner i Fotobøtta, så derfor litt sladd her og der ;)

Her er så en av grunnene til at Konemor kjøpte gliset....km.standen :)

019.jpg

Endret av Morrizon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...