Gå til innhold

Lakktype på Tesla S


Meringdal

Recommended Posts

Meringdal

Heisann. Skal ta en sort Tesla om ikke så lenge og lurte på om noen har erfaring på lakken her? Jeg trodde egentlig at denne var Metallic, men når jeg ser nærmere på specsa på bilen så leveres denne kun j "hel sort".

Jeg antar da at dette er uten metallic, siden man må betale rundt 5k ekstra for en metallicfaege, hvor svart ikke er ett alternativ.

Er denne slik som de fleste andre sorte biler uten metallic? Kan trøste meg med at bilen var ny for en uke siden og at det heldigvis ikke blir så ekstremt mye korrigering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror denne var innom jobb tidlig denne uka og spurte om hva som ble anbefalt, virket interessert i ditec og meguiars.. Sa det fantes noen dyktige karer i området han burde sjekke opp før han kastet mye penger i ditec.

Kan virke som han fant frem, når jeg ba han sjekke litt utpå vigra bl.a først..

Og slik jeg har inntrykk av så er alle fargene myk, har hørt rykter om strenge miljøkrav i California på lakk..

Endret av tr86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt myk lakk pga miljøkrav ja, hvor myk den er er jeg spent på. Håper folk kan dele info om lakken så fort det lar seg gjøre.

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...