Gå til innhold

Det ble en nedtur...nå med noen bilder


My2cents

Recommended Posts

Det er nesten så det grenser til hvitt eller litt aluminium i fargen, jømla fornøyd. Så er det bare å vente på en roterende for å ta full korrigering. Til våren det sikkert.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • My2cents

    12

  • truhaa

    7

  • Reodor

    6

  • Arne

    5

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

  • 2 months later...
NeDD

Kan tilføye litt om Forus-Bilpleiesenter etter en tur innom de sist helg...

Hadde egentlig planer om å kjøpe en pad av dem, men de drev ikke med salg lenger, så det endte opp med at jeg heller spilte den uvintende nybegynneren som fikk litt ambefaling i polering. :) De skal forresten ha litt ros for å tilby seg at man kan ringe dem og høre med dem hvordan man gjør det viss man blir usikker. Vet ikke i hvor stor skala de mente det, men tok det litt seriøst uansett.

Det jeg egentlig ville si var at de hadde bare armaturer i taket. Jeg så ikke en eneste 500watts lampe, brinkman, sungun etc. Hvordan skal de klare å se alle ripene med dårlig belysning? Sto flere biler som var sølv inne i poleringshallen når jeg var der. Jeg med mine øyne så ikke ripene med det lyset. Hvordan kan ma da kvalitetssikre at de leverer fra seg ripefrie biler? Så langt det går an å fjerne ripene da...

Det andre jeg undrer meg over er det som står på nettsiden deres.

De polerer/utfører bilpleie på 5500-6000 biler i året blandt de 8 ansatte + en deltidsansatt de er.

Enkelt reknestykke kan da bli 5500 biler (for å ta d minste tallet) delt på 9 ansatte (tilfelle han må jobbe fult) og igjen deler på 260 arbeidsdager som er normalt i Norge. Da får man 2,3.

Det vil si at de til daglig polerer eller utfører "oppgaver" med 2,3 biler vær! :o

Ikke rart resultatane taler for seg, slik som My2Cents opplevde...

Ueland Bilpleie & Detailing
v/ Kenneth Ueland - Mob. 93096714.

Mine jobber

Detailer-garasjen

Vår Facebook side
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette regnestykke tilsier at de KUN tar seg tid til og bruke AIO (all in one) produkter.Noe annet har de ikke tid til.

Vask,avfetting,tørk og AIO tar vel ca 3 timer om man jobber raskt.

Endret av Arne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og clayer uten annen lube enn vann som "lufttørker" på bilen..

Bilt Hamber sin Autoclay trenger kun vann....men må jo tørkes av etterpå da !

Endret av My2Cents
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere produsenter som sier at man ikke trenger vann når man clayer, men skal du være på den sikre siden bruker man claylube uansett ;)

Ikke noen form for væske når du bruker clay...høres skummelt ut :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilt Hamber sin Autoclay trenger kun vann....men må jo tørkes av etterpå da !

Samme med Autoglym, men det er galskap spør du meg.. spesielt hvis du ikke skal korrigere etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen form for væske når du bruker clay...høres skummelt ut :unsure:

Blingsa litt der ja......mente jo at flere produsenter mener at man ikke trenger claylube/såpemix men kun vann... :rolleyes:

Claye uten væske må være skummelt ja :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...