Gå til innhold

Nano på dusjvegger av glass ?


Morrizon

Recommended Posts

Hei folkens,

Hva anbefaler dere for å "detaile" glassveggene i dusjen om dagen ? Er det fortsatt NanoLotus sitt Bad & Sanitetskit som gjelder / er best ? Eller har det kommet andre produkter som har gått meg huuuus forbi ? :)

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renset dusjkabinettet og påførte Gtechniq G5 for ca. en uke siden. Kan absolutt anbefales. Tidligere så brukte jeg noe greier fra Biltema som luktet helt forferdelig. Gtechniq G5 lukter lite/nøytralt så du slipper å ha på gassmaske når du jobber i dusjkabinettet. Dessuten så har den meget bra vannskrekkeffekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte over med S17+ på lilla scholl og la så Rain-x etterpå. Dette har nå holdt i godt over et halvt år.

Ved mye såperester bruker jeg nanosvampen (ebay variant) og rent vann og det blir som nytt igjen :)

Daglig leder

Automotive Detailing AS

Håndverksvegen 15

3917 Porsgrunn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasmus/Nanolotus

På Glass i Dusjen funker Bilglass proff forseglingen best og holder i flere år.Dette fordi den er laget specielt til glass. Bare bruk Nanosvampen til rengjøring trenger ingen rengjøringsmidler.

Nanolotus Bad og Sanitet er best på glaserte fliser, badekar, vask og do skål ;-)

Endret av Rasmus/Nanolotus

Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.dk
www.nanolotus.dk
Tlf: +4745419713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Glass i Dusjen funker Bilglass proff forseglingen best og holder i flere år.Dette fordi den er laget specielt til glass. Bare bruk Nanosvampen til rengjøring trenger ingen rengjøringsmidler.  

 

Nanolotus Bad og Sanitet er best på glaserte fliser, badekar, vask og do skål  ;-)

Har hatt sistnevnte i doskålen i ca 11mnd nå, og den viser ingen tegn til å være svekket til tross for at den har fått kjemikalier og skrubb ukentlig og bokstavelig talt mye dritt :D

Men Bilglass proff holdt ikke lenge i dusjen, kanskje fordi glasset har en "lignende" coating fra fabrikk? Duscholux eller hvordan det skrives...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg renset dusjveggene med spylervæske. Rain x etterpå. (Må kjøpe gassmaske om jeg skal gjøre det igjen)

Skrubber med nanosvamp fra kina en gang i blandt. Rain x har holdt i 5 måneder no..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stig-Arne Haukebøe

Kjøpte meg nytt dusjkabinett i Mai

La på GT G5

Har vært plaget veldig mye med mye kalk i vannet her, slik at dusjkabinett bla. har blitt seende fælt ut og vanskelig å rengjøre

Etter jeg la G5 på så har det blitt mindre kalkflekker og mye lettere å gjøre ren.

Så nå 4 mnd etter er det like god effekt når jeg ført gjør ren dusjveggene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...