Gå til innhold

Stunt: 50/50 på en gammel og sliten bruksbil


Knutis

Recommended Posts

Har lenge tenkt tanken, men det var først i helgen etter at jeg hadde hentet meg en ny pendlebil, at jeg tok skrittet.

Bilen ble vasket og pleiet etter alle kunstens regler, men bare på ene siden. :)

Prickbort, Orange Prewash, P21S, Chenille-mitt og Espuma Astro-shampo. Andre siden fikk bare overskuddsvann.

Maskerte deretter opp, og kjørte først hvit Scholl Spiderpad og CG V32.

Deretter kjørte jeg svart Scholl og CG V36 og V38.

Kjørte drøyt mange runder, og spider-padden mettet seg rimelig fort dessverre.

Utgangspunktet:

20130908_104635_zps694d9cd8.jpg

Såvidt begynt, hard lakk under sålenge man fikk fjernet den døde lakken på topp:

20130908_110800_zps544e0282.jpg

Grovkorrigert panseret:

20130908_113821_zps5145ae8c.jpg

Bilen ble vokset med Engel. Fin å jobbe med, fin å buffe.

20130908_143212_zpse5556a70.jpg

Benyttet også anledningen til å ta bort skiltrammene og feste skiltene med 3M's Dual Lock borrelås. Scholl Neo på vinduer.

Ferdigbilder:

20130909_062642_zpse7a33a75.jpg

20130909_062656_zps746855b6.jpg

20130909_062713_zps27e8e27e.jpg

I ettermiddag fester jeg klistremerker på siderutene bak: FØR og ETTER.

Så får bilen gå slik noen uker før jeg tar neste side også. :)

  • DCN Poeng 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

johime(joakim)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så må du selvsagt ta bilder når det er litt morgendugg på den. Beading vs nothing :)

Hadde vært en herlig sak å vist på OMS. Vet ikke om noen av samarbeidspartnerne her har plass til det på en stand. Du får jo ikke illustrert hva vi driver med på en mer tydelig måte.

www.sanne.com / www.oysteinsanne.com
Audi A4 B9 2017, Audi A4 B8 2011Audi A3 2008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Øystein. Genial promo bil. Synes ikke du skal ta den andre siden, jeg. Bedre å la den være slik for å ha rullende reklame.

Bilen skal brukes av samboer og guttungen i vinter, så den andre siden skal også tas. :)

Jeg selv har ikke behov for reklame, men syns dette var et morsomt stunt, så derfor ble det gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra stunt, cred gitt! :)

Har lyst til å gjøre det samme på en rød Saab 900 som bor i området her, men spørs om eier (som jeg ikke aner hvem er) hadde satt pris på at jeg tok meg til rette på bilen hans... :P

Den saaben er faktisk så ille at jeg tror han hadde meldt den stjålet om jeg hadde tatt hele bilen. Det hadde ikke vært til å kjenne igjen, den er så falmet og eventuelt også mose/alge-grodd at den heller litt mot brunt, men jeg vet dessverre hvordan den kunne og burde sett ut :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...