Gå til innhold

Flekker på vinyl/folie...


efurd

Recommended Posts

Oppdaget i går at jeg har fått noen flekker på deler av folien som ligger på panseret.... litt usikker på hva som har forårsaket det, det ser ut som noe flytende har laget merke, men jeg har vært veldig forsiktig med alle produkter i forhold til vasking og har ikke latt noe ligge for lenge eller tørke. Uansett, hva kan jeg gjøre for å få dette bort uten å ødelegge folien ? Prøvde med wipedown (CF02) og det fungerte ikke... kan jeg polere det bort for hånd med feks S30+ , eller finnes det andre måter ?

Dårlig bilde pga lite lys, men tror dere ser hva jeg mener:
2013-09-08%2020.01.50.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ser det ut som water spots.. Jeg ville ha prøvd med polish for hånd som du selv foreslår, da med fineste polish først, før du eventuellt går mot en grovere polish.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ser det ut som water spots.. Jeg ville ha prøvd med polish for hånd som du selv foreslår, da med fineste polish først, før du eventuellt går mot en grovere polish.

Hadde trodde en wipedown ville ha fjernet det?

Da prøver jeg med Scholl S30+ og en fin håndpad når jeg får mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen slike på Minien, fikk de aldri bort. Waterspots kan sette varige merker på folie. :-(

Prøvde å polere de bort med grov polish på DA uten hell.

ah... kjedelig. Får bare prøve og se om det fungerer eller ikke. Dette er på panseret så folien er veldig utsatt for steinsprut (har allerede noen små sår), så det er mulig jeg velger å bytte den ut om det blir mye skader med tiden. Kan ikke være så vanskelig eller dyrt å bytte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...