Gå til innhold
Bjarte92

Rensemunnstykke

Recommended Posts

Bjarte92    10
Bjarte92

Hei å go kveld. Noen her som kunne klart og skaffet meg et rensemunnstykke som jeg kan bruke på min våtsuger? Finner ikke på min lokale coop bygg. Å proffia har ikke på lager. Så om noen Kan skaffe ett brukbart et eller har et og selge meg, blir jeg den mest lykkelige her inne på DCN:)

Kanskje denne burde blitt posta et Anna sted, da får dere bare flytte den;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
605    140
605

Hei å go kveld. Noen her som kunne klart og skaffet meg et rensemunnstykke som jeg kan bruke på min våtsuger? Finner ikke på min lokale coop bygg. Å proffia har ikke på lager. Så om noen Kan skaffe ett brukbart et eller har et og selge meg, blir jeg den mest lykkelige her inne på DCN:)

Kanskje denne burde blitt posta et Anna sted, da får dere bare flytte den;)

Coop bygg på Morenen like ved meg pleier å ha. Jeg skal innom i morgen og kjøpe litt plank, så da kan jeg sjekke og evt kjøpe ett om de har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bjarte92    10
Bjarte92

Hei, ellers takk, men nå har jeg kjøpt rense maskin da ikke var no reaksjon på posten her;) men takk alikevel:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
johime(joakim)    474
johime(joakim)

Noen som trenger foma rensemunntykke?

gjerne :-D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Olausse    16
Olausse

Jeg skal prøve å få tak i. Var bare 1 igjen på butikken. Tok ikke sjansen på å kjøpe da jeg ikke var sikker på om noen skulle ha:-P Og det jeg ikke tenkte over var at butikkene stengte tidligere i går pga sankthans. Men skal prøve å få tak idag

Edit: tenkte på det i etterkant at jeg skulle bare kjøpt det med:P

Endret av Olausse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig