Gå til innhold

Wrinkle Paint i Norge?


Northhomie

Recommended Posts

Northhomie

Har lett både høyt og lavt, men kan ikke finne det jeg leter etter. Derfor starter jeg ny tråd!

Det har seg slik at jeg straks skal montere ny turbo og alt som følger med en turbo-oppgradering. Dermed tenkte jeg å samtidig lakkere toppdekselet på motoren, for en finere finish. Har sett en del på VHT's Wrinkle Paint fra USA, men siden dette er en aerosol og sikkert vanskelig å få gjennom toll/security, er det noen som vet hvor man kan skaffe noe lignende i Norge?

Denne malingen skal sprayes på, for så å bakes i ovn på 90-100 grader. Dermed får man denne "rynkingen" i malingen.

Her er et illustrasjonsbilde, for hva finish angår:

valve_cover2.JPG

Takk for svar! :)

* Bruksbilen i Norge -        2008 Audi A8 4.2 TDI Quattro (Januar 2016 - dags dato)      
                                    X 2002 Audi A6 Avant 1.8 Turbo Quattro S-line (Mars 2013 - Januar 2016)
                                    X 1998 Audi A6 1.8 Turbo Sedan (Desember 2011 - Mars 2013)

* Studentbilen i USA - 2002 Audi A8 4.2 Quattro - Ebony Black Pearleffect (Oktober 2010 - 12.november 2012)
http://www.detailers...es-audi-a8-42q/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Northhomie

Superduperkjempeperfekt! Hadde nok aldri klart å funnet frem selv.. denne lakken går jo under minst 4 navn (som jeg har sett sålangt)... Gasolin it is! Kjenner jeg gleder meg til å shine motor-rom allerede :)

* Bruksbilen i Norge -        2008 Audi A8 4.2 TDI Quattro (Januar 2016 - dags dato)      
                                    X 2002 Audi A6 Avant 1.8 Turbo Quattro S-line (Mars 2013 - Januar 2016)
                                    X 1998 Audi A6 1.8 Turbo Sedan (Desember 2011 - Mars 2013)

* Studentbilen i USA - 2002 Audi A8 4.2 Quattro - Ebony Black Pearleffect (Oktober 2010 - 12.november 2012)
http://www.detailers...es-audi-a8-42q/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...