Dag/Swissvax

Interesser for nytt Gruppkjøp LEG ill. arbeidslam.

22 innlegg i emnet

Vi har fått henvendelser på om vi skal ha nytt tilbud på denne og tenkte å lodde interessen. Vi bør ha 10 lamper for å ha en viss økonomi i dette.

Kopi fra forrige runde:

LEG LUMINATION!

Vi har fått en god del henvendelser fra folk som kunne tenkt seg et nytt gruppekjøp på LEG lampen og da det første partiet nå er helt utsolgt så kjører vi i gang et nytt slik at de som gikk glipp av det forrige kan bli med nå.

Swissvax har agenturet på aktuelle modeller mot bilpleie/billakkmarkedet fra den italienske kvalitetsprodusenten Leg Luminatio og lampen som er mest ideell til denne bruken er Leg floodlight mod. ACT-AS CRL 250W MD (FC2) i svart farge med Osram 250W MD "NDL" metallhalogenpære.

Denne lampen med tilhørende pære leverer 20000 lumen med 4200K og har en brenntid på 12000 timer. Dette er en seriøs arbeidslampe! Pæren i seg selv ligger på ca 12-1300,- eks mva og oppover.

Lampen vil etter hvert leveres med et stå/rullestaiv, men i første omgang selge vi kun lampe med tvingefeste - da vi nok ikke har sativ klart før senere i høst.

Veiledende pris på denne lampen er ca 3500,- inkl mva.

Vi gir et gruppekjøpstilbud fra i dag til og med 10/9 på kr 2200,- inkl mva - eks frakt.

Skriv deg opp på liste under.

post-71-0-58498000-1342443057_thumb.jpg

Meget bra lampe til god pris!

Mvh
Team Swissvax

1) Dag - 2 stk

2)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1) Dag - 2 stk

2) abc - 2 stk

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor tung er denne lampen Dag? Tror du den kan monteres på et kamerastativ?

Endret av Øyvind G
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei den er for tung til det. Har samme heime i garasjen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke med et ordentlig kamerastativ B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan hende hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor tung er denne lampen Dag? Tror du den kan monteres på et kamerastativ?

Eg kjøpte sist gang dette var på gruppekjøp, første gang sv tok dem inn, og må si meg fornøgd med disse lampene. men da også var der ingen stativ man kunne kjøpe til.

For min del så vart det kjøpt inn et universalstativ fra elektroimportøre

http://www.elektroimportoren.no/teleskopstativ-universal-max-2-7m/3223188/Product.html?Event=bestseller

Dette vart litt modifisert, kappet litt lengdene på røra slik at eg fikk slakka den max ned + eg kjøpte noe hjul fra biltema og fikk montert, noe som funker godt for min del, lett å trille rundt etter vert som du jobber rundt bilen.

Eneste eg har å utsette på er at når eg har montert den slik som bildet viser, så kaster den lyset mye mer oppover den ned.

Men sikkert andre alternativer der ute man får kjøpt bare man vet hva man skal søke etter, men her deler eg min løsning.

DSC_0034_1200x800.jpg

Når den ikke er i bruk så henger den fint her.

DSC_0035_1200x800.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var mye større enn jeg trodde! Den passer nok dårlig på "reservestativet" jeg har. :P

Synd det ikke følger med stativ.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1) Dag - 2 stk

2) abc - 2 stk

3) Audi S8 - 1 stk

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  1. Dag - 2 stk
  2. abc - 2 stk
  3. Audi S8 - 1 stk
  4. Øyvind G 1 stk
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm rart ikke flere som hopper på dette tilbudet. Kvalitets lampe!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm rart ikke flere som hopper på dette tilbudet. Kvalitets lampe!

Enig med deg her. Er det noe jeg stadigvekk savner når jeg holder på, så er det godt lys! Føler at jeg aldri får nok av dette.

Satser på at det holder med en slik lampe som jeg kan flytte rundt. Det skal jo være det råeste som er å få innen lamper?

Hvordan er denne lampen egentlig med varmeutvikling? Blir den like varm som halogenlampen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med deg her. Er det noe jeg stadigvekk savner når jeg holder på, så er det godt lys! Føler at jeg aldri får nok av dette.

Satser på at det holder med en slik lampe som jeg kan flytte rundt. Det skal jo være det råeste som er å få innen lamper?

Hvordan er denne lampen egentlig med varmeutvikling? Blir den like varm som halogenlampen?

Nå skal jeg ikke uttale meg om denne lampen, men metallhalogen blir veldig varmt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Varmeresultatet kommer straks

ja som mye annet her inne så måtte jo dette også testet ut hehe

Sensor plassert 8 cm fra glass og viste rundt ca 35-37°C

20130910_133441.jpg

Endret av Audi S8
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du en vanlig halogenlampe fra clas/biltema/europris du kan sammenligne med?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal sjekke det når bruttern kommer heim fra arbeid, han har ei ståandes i arbeidsbilen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trodde sånne lamper var på tur ut og led på tur inn. mulig jeg roter nå men som hjelpemann til en elektriker så ser jeg bare mere og mere led som lyser kjempebra .

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Led gir ikke samme lys som halogen og det ene kan i mine øyne ikke erstatte det andre.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så er de i tillegg knallgode til å varme opp paneler og voks! LED avgir svært lite varme.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Varmeresultatet kommer straks

ja som mye annet her inne så måtte jo dette også testet ut hehe

Sensor plassert 8 cm fra glass og viste rundt ca 35-37°C

Jeg tror nok at en vanlig halogenlampe gir mye mer varme enn 37°C (Hvis dette stemmer så ser jeg på dette som en positiv ting).

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive