Gå til innhold

Forsinkringa dekker parkeringsbulker


Meringdal

Recommended Posts

At forsikringen dekker slik skader endrer ikke hvordan jeg parkerer. Må bilen lakkeres så blir det nesten 95% sikkert at det blir fargeforskjell etterpå. Fint for hvermansen da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LarsnSupra

Kjøpesenter parkering er en sikker vinner på noe tullball på dørene :) parkerer alltid veldig strategisk av den grunn B)

Følg joa2jz på instagram for updates!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må jo ha den dyreste forsikringen (Kasko pluss eller noe sånt) + nyere bil enn 6 år.

Med andre ord, jeg tror forsikringsselskapet tjener fett på denne avtalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Man må jo ha den dyreste forsikringen (Kasko pluss eller noe sånt) + nyere bil enn 6 år.

Med andre ord, jeg tror forsikringsselskapet tjener fett på denne avtalen.

Selvsagt gjør de det. Forsikringsselskaper er ute etter å tjene penger, akkurat som alle andre. De hadde ikke lansert dette tilbudet om de ikke hadde regnet nøye gjennom alt flere ganger, og det er en grunn til at de andre forsikringsselskapene ikke følger opp med tilsvarende tilbud.

Jeg tviler også på at man kan kjøpe denne forsikringen og så få dekket alle de 1235192856 gamle parkeringsskadene man har på bilen.

Og om man helt tilfeldigvis skulle få en ny bulk dagen etter at man har kjøpt denne forsikringen får man vel heller ikke utbedret de eksisterende skadene på bilen, selv om det er mulig å få til en hellakkering av bilen for 20k.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...