Meringdal

Forsinkringa dekker parkeringsbulker

At forsikringen dekker slik skader endrer ikke hvordan jeg parkerer. Må bilen lakkeres så blir det nesten 95% sikkert at det blir fargeforskjell etterpå. Fint for hvermansen da ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpesenter parkering er en sikker vinner på noe tullball på dørene :) parkerer alltid veldig strategisk av den grunn B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man må jo ha den dyreste forsikringen (Kasko pluss eller noe sånt) + nyere bil enn 6 år.

Med andre ord, jeg tror forsikringsselskapet tjener fett på denne avtalen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man må jo ha den dyreste forsikringen (Kasko pluss eller noe sånt) + nyere bil enn 6 år.

Med andre ord, jeg tror forsikringsselskapet tjener fett på denne avtalen.

Selvsagt gjør de det. Forsikringsselskaper er ute etter å tjene penger, akkurat som alle andre. De hadde ikke lansert dette tilbudet om de ikke hadde regnet nøye gjennom alt flere ganger, og det er en grunn til at de andre forsikringsselskapene ikke følger opp med tilsvarende tilbud.

Jeg tviler også på at man kan kjøpe denne forsikringen og så få dekket alle de 1235192856 gamle parkeringsskadene man har på bilen.

Og om man helt tilfeldigvis skulle få en ny bulk dagen etter at man har kjøpt denne forsikringen får man vel heller ikke utbedret de eksisterende skadene på bilen, selv om det er mulig å få til en hellakkering av bilen for 20k.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe nei selv så parkerer jeg strategisk, og kommer heller ikke til å bytte til trygg kun for denne.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive