Trondeg

Utvidelse av stereo i 2013 Caddy Maxi

Hei! Fikk i mai ny firmabil og ønsker og få inn en liten aktiv sub. Jeg har spilleren på bilde nedenfor, noen som vet hvordan det er med mulighet for tilkobling av forsterker på denne?

q6jy.jpg

Edit, bildeproblemer :D

Endret av Trondeg
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske sikker på at det skal være en Audio-out i systemet der et sted. Er vel ganske likt som i Touran, og vet om folk som har hentet ut lydsignal der. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

-Og om det ikke er line-out på spilleren kan de aller fleste aktive basser og forsterkere kobles via høytaler ledningene så uansett vil du få til noe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel helt lik annen vw, men ble ikke noe klokere etter litt googling i gårkveld. Spørs om jeg må ta turen innom bilradiospesialisten i ettermiddag.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan fint hente ut signal fra orginalt monterte høytalere til en forsterker/aktiv sub.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta kontakt med disse http://www.bilradiospes.no/ så finner de helt sikkert et produkt du kan bruke.

Hvis du leser det han skrev lengre opp så skulle han innom der ja... + at han bor i Trønderlag så avstanden er relativt kort ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du leser det han skrev lengre opp så skulle han innom der ja... + at han bor i Trønderlag så avstanden er relativt kort ;)

Det stemmer, må vel ta det engang når jeg er i området på jobb, men ser ut som det vertfall er et lite håp for og få til noe lyd :)
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde en overgang på min Touran. Ofret høyttalerutgangene for bakhøyttalere på spilleren og satte på en overgang der til signalkabel til forsterker. Fungerte helt greit men ikke helt fornøyd med det. Har sikkert kommet bedre overganger for dette nå enn jeg fikk tak i i 2006.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde en overgang på min Touran. Ofret høyttalerutgangene for bakhøyttalere på spilleren og satte på en overgang der til signalkabel til forsterker. Fungerte helt greit men ikke helt fornøyd med det. Har sikkert kommet bedre overganger for dette nå enn jeg fikk tak i i 2006.

har nokk flere utganger som ikke er i bruk da jeg kun har høytalere i dørene:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger ikke ofre utganger for å kople på en høynivåadapter eller høynivå inn på en forsterker. Går fint å fremdeles ha på høyttalerne. MEN fordelen med å ofre f.eks bakhøyttalerne er at da kan man bruke faderfunksjonen til å justere forholdet mellom sub og fronthøyttalerne ;)

Jeg har selv aldri vært borte i en OEM spiller som har phonoutganger til forsterker. Men så lenge man har høyttalerutganger så kan alt henges på. Enten via en slik høynivåadapter eller om forsterkeren har det innebygget

Endret av Stig J
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikk innom PlanetHIFI. God service og høy kunskap!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive