aleks

Spørsmål ang bilkjøp. Lav km, høy alder

Hei!

Har kommet over en bil som virker veldig interessant. Helt strøken innvendig og utvendig Det er en Audi a4 2006 mod og har kun kjørt 10 000 km. Hvilke ulemper har det at en bil har kjørt så lite med en relativt høy alder? I følge Møller som selger bilen har den stått mye i garasje, men fikk inntrykk av at den ikke har stått i garasje hele tiden.

Noe jeg bør gå for eller styre unna?

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43325282

Endret av aleks
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert en gammling som har hatt den, Litt kjedelig utstyrt og synd med den lille motoren..

Men eller er det sikkert ett greit kjøp, morsomt med så lav km stand da.

Ser ikke noen ulempe med den lave km-standen så lenge den har fått litt stell og gjerne et oljeskift underveis.

Det er er jo grunn til og tro at den har gått mye små turer men tror ikke det gjør så mye for en liten bensin motor som denne

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er nok bra den, på ingen måte en ulempe at den har godt såpass lite.

men personlig ville jeg valgt en bil med langt større motor.. 102hk i en nyere A4 er utrolig seigt.

bruker nok faktisk en del drivstoff også siden man må jage motoren mye mer kontra en som er litt større.

utstyrslisten var heller ikke spesielt imponerende.

men om du klarer deg med utstyret å liten motor ser jeg ingen ting negativt med å kjøpe bilen :)

med unntak at det er en halv Audi da.. :P Må ha Quattro vettu :lol:

Endret av Concker
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, takk for svar :)

Endret av aleks
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv hatt en 2005 A3 med 1.6 liter og den brukte rundt 0.6-1L på mila som er like mye som min nåværende 325 fra samme år. For liten motor øker forbruket drastisk. Det er en veldig fin bil du ser på, har du ikke behov for mye å "guffe" på med så er nok dette noe av det bedre du kan kjøpe for den prisen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive