Terjeo

Påkjørt på parkeringsplass

Da har jeg blitt påkjørt på en parkeringsplass, så det når jeg vaska bilen i natt.

Lå selvfølgelig ikke noe lapp på bilen eller noe, masse riper, ser ut som noen har prøvd seg på våtsliping, skal klare å få rubba det vekk, men er jævelig surt.

Her er hvertfall noen bilder:

Ser kanskje ikke så ille ut her.

11012009305.jpg

men det gjør det her!!

11012009306.jpg

BLÆ

11012009307.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usj, den er lei den der. Det mest irriterende av alt er jo at folk bare stikker av. Har opplevd det samme selv og det er skikkelig surt. Håper mye kan fikses med noe vidundermiddel her da, men må kanskje noe oppretting og lakk til også?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er heldigvis ikke blitt noe bulker. Og ripene er ikke dype, klarer nesten ikke kjenne de, så tror alt skal gå bra :)

Vurderer å hel lakkere hele bilen egentlig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trist når sånt skjer :(

Men synes på bildene det ser mer ut som noen har gnidd den feite ræva si bortover siden på bilen når de skulle inn i sin egen :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner følelsen... Jeg ble rygget på rett før jul. Sjåføren stakk, og jeg stod igjen med en sprekt bakfanger :angry:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser for meg ut som noe du kan polere bort, så fremt det ikke kan kjennes med neglen er det bare overfladisk og kan fjernes.

Uansett er det noe den skyldige bør få straff for når han/henne står i perleporten og ser at st.Peter har en sykt blank jaguar stående rett innefor porten...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive