staljin

Sonax Xtreme Plastic Gel Exterior

post-67-1203252845_thumb.jpg

Kjøpte i går SONAX Xtreme Plastic Gel exterior hos Mekonomen for 89kr. Bruktre den i dag og tenkte jeg skulle dele mine erfaringer. Hra brukt den på pintelister rund sidespeilet grill framme og lyktene på min Audi A4 og kan meddele følgende:

+

Gir veldig god reultat med vannavisende overflate på plast utvendig

Varer lenge da det kreves bare pitte litte granne gel for å oppnå god resultat

-

Vanskelig å dosere

Tar langt tid å tørke

Merket ikke noe forbedring på lyktene bak, dog de var ganske OK fra før

Alt i alt en grei produkt til billig peng.

Hilsen

Staljin

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker bra, fortell om holdbarheten om noen uker også da? om du bare vasker den rett av eller hvordan den er sånn..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I bruksanvisningen står det at middelet skaltørkes og at man må ikke ta for mye da det kan ende i at det blir masse støv av det. Den lå i et par minutt før jeg tørket det av. I går tenkte jeg skulle prøve den ut på min gamle bærbare PC (5 år gammel). Tok veldig lite og lot det stå i over 2 timer i romtemperatur uten at den tørket skikkelig. Alikevel er jeg godt fornøyd med resultat. Skal se og ta et par bilder av bilen i dag.

Staljin

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du passet på å riste skikkelig ordentlig da? Det kan hende go' sakene ligger i bunn og du påfører stort sett bare løsemiddel, og det er kanskje derfor det ikke tørker.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Har du passet på å riste skikkelig ordentlig da? Det kan hende go' sakene ligger i bunn og du påfører stort sett bare løsemiddel, og det er kanskje derfor det ikke tørker.

Du har rett i det. Har ikke rystet første gang. Andre gang da jeg brukte den på PC har jeg gjordt det uten at det ble noe forksjell.

Staljin

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive