Cobber

Detaile huset før visning?

Skal ha visning av boligen kommende tirsdag og lurer på hvor langt jeg skal strekke meg i forhold til detailing av boligen. Går over badet med voks og rain-x, men skal jeg kjøre DA-maskin på kjøkkendører (hvit høyglans), stuebord (også hvit høyglans og andre kreative steder? Har du erfaring?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har jo solgt leiligheten min for ikke fryktelig lenge siden og for såvidt anstrengt meg litt med shine før visning. Pluss at jeg har vært på endel visninger selv for å finne nytt sted å bo.

Polér heller kjøkkenvasken. Fisk ut døde insekter av alle lamper. Pass på at det er reint og blankt også rundt/under armaturer og ikke bare oppå.

Og rydd unna ting som er så smått (og attraktivt) at folk kan klare å liste dem ned i vesker/lommer

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har jo solgt leiligheten min for ikke fryktelig lenge siden og for såvidt anstrengt meg litt med shine før visning. Pluss at jeg har vært på endel visninger selv for å finne nytt sted å bo.

Polér heller kjøkkenvasken. Fisk ut døde insekter av alle lamper. Pass på at det er reint og blankt også rundt/under armaturer og ikke bare oppå.

Og rydd unna ting som er så smått (og attraktivt) at folk kan klare å liste dem ned i vesker/lommer

Jeg har kontroll på rydding, vasking, maling og så videre :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt som kan shines, bør shines før visning. Det bør være regelen og svaret. Ser ting strøkent ut så er det lettere å selge.

Høyglans får lett riper, så en DA runde vil nok gjøre det som nytt. Kjør på.

Endret av Lysholm
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du holder til i stavanger. Få en rekruttskole til å vaske for deg :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive