Gå til innhold
Espen Lenvik

Alien Autospa

Recommended Posts

Espen Lenvik    11
Espen Lenvik

Vil sjenke en stor stjærne i boka til Alien Autospa.

Dette er en nystartet netthandel som har det meste inkl gode priser.

Ettersom han er nystartet hadde han ikke alt på lager da leverandøren ikke hadde rukket å poste varene til han enda, men d fikset han ved at jeg selv var hos leverandør å hentet varer da leverandør ligger i mitt nærmiljø.

De varene han hadde på lager ble sendt dagen etter bestilling. Så det skal ikke stå på servicen der.

Vil annbefale dere å stikke innom for en titt.

http://alienautospa.no

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
efurd    1
efurd

Jeg har ikke mottatt varene enda, de ble sendt i dag :D , men kundeservice og raskt tilbakemelding har vært veldig bra!

Jeg fikk en stor pakke som daglig leder Alexander hjalp meg med + jeg endret på noe og la til en del. Endte med at jeg fikk en pakke som hadde kostet rundt 7900,- til 5300,- inkl frakt! :D I tillegg slapp jeg å kjøpe en del voks og sealer som jeg ønsket å prøve, siden jeg fikk en del samples gratis + en stk gratis 6" Nanoskin autoskrub Medium som Alexander følte var litt for grov for sin lakk, kun brukt en gang. Min bil er veldig skitten og full i dritt, i tillegg til masse swirls og noen riper... så jeg tror ikke den lager noe mer skade hos meg...
Spent på å komme i gang, blir stort å ta steget fra polergarn og biltema produkter til DA og kvalitetsprodukter :D

edit:

jeg glemte å kjøpe wipedown produkt, så Alexander slengte med en gratis flaske av det også :D

så i ettertid at det skal følge med CF02 i våtslipekitet, men det går vel litt av dette når en skal polere en stor bil, så det skader vel ikke med en ekstra flaske :)

bilpleie%20-%20Alienautospa.jpg

Endret av efurd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Detailmafia Norway    348
Detailmafia Norway

I starten trenger jeg kanskje en dag ekstra til utsendelse av varer. På kort sikt skal varer som er bestilt før 14:30 ut samme dag.

Håper på forståelse i oppstarten:-)

Endret av Alien Autospa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Meringdal    2 080
Meringdal

Du har jo fått svært godt utvalg ser jeg! Godt jobba.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Detailmafia Norway

Du har jo fått svært godt utvalg ser jeg! Godt jobba.

Takker:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Detailmafia Norway

Ja ej liker nettsiden, en av dei bedre :)

Takk for det;-) Bedre skal det bli !!:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Trondb    104
Trondb

Liker det at tlf nr står på hjemmesiden slik at man ringe for evt spørsmål før man trykker på bestillingsknappen.

Finnes store nettbutikker som mange her handler bilpleie hos som ikke har slike muligheter...

Ser ut som en bra hjemmeside... Lite minus for at det ligger varegrupper i menyen som viser seg er uten innhold.

Endret av Trondb

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Detailmafia Norway

Skal få fikset disse varegruppene a.s.a.p.:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Peders1    1
Peders1

Denne butikken virker spennende :) blir å se nå når neste bestilling skal gå inn ;)

Edit skriveleif

Endret av Peders1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Detailmafia Norway

Jeg står klar til å løpe til postkontoret med pakker :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hgnubel    334
hgnubel

Fikk pakke i posten i dag, ble litt venting fordi ikke alt var på lager men det visste jeg før jeg bestilte :)

Topp dialog både før og etter ordre, og godt fornøyd!

Kjøpte:

3x Zymöl-svamper

Fikk:

3x Zymöl-svamper

Meguiars microfiber cutting disc 6" (2pack)

CW 1:100, 250ml

A1 Speed Shampoo sample (25ml)

Limbort 500ml (fra blueandgreen.no, aldri hørt om)

Flekkbort 500ml (blueandgreen.no den også)

Zymöl HD Cleanse (50-60ml?)

Zymöl Atlantique, 2z

Alt godt pakket inn :)

Jeg var visst første formelle kunde og fikk "litt" mer enn jeg hadde planlagt :) Meguiars-padsene spurte jeg riktignok litt om, men penger skulle han ikke ha :thumbup:

Endret av hgnubel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
efurd    1
efurd

Jeg var også en av hans første kunder og fikk en veldig bra pakkepris og masse gratis samples:)

Men det slutter ikke der, Alexander fanget opp (her på forumet) at jeg var på jakt etter QD og sender meg en gratis sample av CG speed wax QD. Makan til service! :excl::D

Sånn blir det fornøyde kunder av og det endte med at jeg sender inn enda en bestilling på litt småknask :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ALFRED    187
ALFRED

Fekk også ein pakke med samples fra han idag.Ser fram til å prøve desse.Tommelen opp for Alien autospa. :thumbup:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Belle    725
Belle

Ti tomler opp fra meg, lynrask levering av knallgode våtslipepads :thumbs:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hgnubel    334
hgnubel

Glemte helt å nevne at i steden for bobleplast var pakken min delvis foret med "biler" snop. Husker ikke nøyaktig navn (posen forsvant fort!) Men det er de med "norges mest solgte bil" eller hva de skriver på pakken :) Trivelig overraskelse!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ovlov86    177
ovlov86

Glemte helt å nevne at i steden for bobleplast var pakken min delvis foret med "biler" snop. Husker ikke nøyaktig navn (posen forsvant fort!) Men det er de med "norges mest solgte bil" eller hva de skriver på pakken :) Trivelig overraskelse!

Ahlgrens? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig