smurf

Aerosol på fly

Hei! Er i USA på ferie og var innom Home Depot, hvor jeg handlet med meg et par bokser med plastidip. Kom så til å tenke på om jeg kan ta dette med meg på flyet hjem. Har lest meg frem til at det ikke er lov på håndbagasjen, men noen som vet om dte går ann å ha det i sendebagasje? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde med meg etpar bokser hjem selv, hadde det godt innpakket i innsjekket baggasje. Gikk fint, det hadde vært inspeksjon av baggen min men de hadde ikke tatt noe ut. (de tar ofte sjekker om man har mye elektronikk osv som forhindrer røntgenmaskinen i å se gjennom bagen). Så jeg tror det skal gå greit :) Plastidip er vel heller ikke like brannfarlig som f.eks lightergass på aerosolboks..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TSA sier følgende:

post-3916-0-32831600-1376262009_thumb.pn

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde med meg etpar bokser hjem selv, hadde det godt innpakket i innsjekket baggasje. Gikk fint, det hadde vært inspeksjon av baggen min men de hadde ikke tatt noe ut. (de tar ofte sjekker om man har mye elektronikk osv som forhindrer røntgenmaskinen i å se gjennom bagen). Så jeg tror det skal gå greit :) Plastidip er vel heller ikke like brannfarlig som f.eks lightergass på aerosolboks..

Får bare prøve da. Er mer redd for at de skal gå i luften en om de blir tatt ut av bagasjen. Takk for svar :)

TSA sier følgende:

Hmm. Får bare prøve tenker jeg... Så fr de heller ta de ut...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive