Linda

Hjeeelp med holo og kjørespor...

Fornøyd og glad la jeg fra meg makiaen... etter masse jobb (stoppa å telle etter 30 timer). Trilla bilen ut for å se etter på lakken, alt så bra ut. Tok av tape og tørket av de siste restene og fant frem utstyr for vask. Kjørte ned og hva ser jeg i sola, som da var i en annen vinkel... Hologramer og kjørespor.... Dritt lakk... hehe. Hadde sjekka tidligere og det så ut som jeg fikk de vekk med s30 prosedyren min... men nei.

Kjørt først med s17 på sort pute, brukt lilla pute på enkelte gjenstridige riper, og kjørte til slutt over med s30 på Orange pute, først lav hastighet for å spre det ut. Så 3-4 runder med god hastighet og litt press, så ned på lav fart og bare vekta av maskin.

Svart Nissan navara 2008 modell... Noen som har noen hjelpende tips???

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sort uber-pute? Denne er for voks/glaze. Prøv den på kestrel/krauss.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kun Scholl, og makita... har en DA fra biltema, men har ikke bakplater (om jeg må ha noen andre?) eller andre puter til denne. Får jeg evt det på mekonomen eller bilextra eller lign?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få tak i en da maskin til og rydde opp med du.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roterende på sort japselakk er vel som regel en dårlig kombo, hvertfall om man tenker 1-stegs ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en DA fra biltema, men har ikke bakplater (om jeg må ha noen andre?) eller andre puter til denne. Får jeg evt det på mekonomen eller bilextra eller lign?

Haster jo egentlig litt... må dette bestilles, eller kan man kjøpe dette noe sted?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en DA fra biltema, men har ikke bakplater (om jeg må ha noen andre?) eller andre puter til denne. Får jeg evt det på mekonomen eller bilextra eller lign?

Haster jo egentlig litt... må dette bestilles, eller kan man kjøpe dette noe sted?

clas ohlson har pads til den 2 hodete da maskina til biltema som fungere utmerket til sammen med s30

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

clas ohlson har pads til den 2 hodete da maskina til biltema som fungere utmerket til sammen med s30

Flott! :) da trenger jeg bare putene, ikke nye bakplater osv ? (driver å søker på forumet også). Hva heter de putene/farge?

Da har jeg lært det også... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive