Gå til innhold

Emblemer og paint correction


August78

Recommended Posts

Hei folkens! Skikkelig newb her. I går fikk jeg endelig gjort litt paint correction på bilen min - en Volvo s40. Bak på rompa er det noen emblemer, og jeg ender opp med at stoffene jeg jobber med havner innimellom bokstavene. Hvordan bør jeg forholde meg/hva er lurt å gjøre?

Endret av August78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det burde jeg jo ha kommet på selv. Dvs, jeg gjorde vel egentlig det, men vil ikke lakken under emblene (i alle fall når det er bokstaver med en del "hull" så du kan se lakken) bli dårligere beskyttet/se mattere ut når du avfetter men ikke vokser der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du maskerer over de, gjemmer de for maskin... så tar de til slutt, for hånd :) med qtips eller detailingsticks...

Rundt bokstavene vil det somregel være mer dritt, da små hull og trange plasser kan være vanskelige å komme til for en vaskehanske og andre store vaskeprodukter... før korrigering er det derfor viktig at du på slike plasser går over med detailingkost...

Så vet du med at det er rent og pent til du begynner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Børste og en quick detailer kan få bort mye dritt/støv..

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...