Clavius

Detailer du i Grenlands- eller Tønsbergområdet?

Hei

Har en sort E92 som desperat trenger litt TLC. Fikk en kar til å polere den i april. Resultatet kan ses i vedlagte bilder... Det ble brukt roterende med Autoglym rubbing av noe slag + HD til slutt. Har siden den tid forsøkt å få ham til å gjøre det om igjen, dessverre uten hell.

Så, er det noen i Grenlands- eller Tønsbergområdet som kan fikse dette? Ser for meg korrigering av alle kjørespor, utjevning av swirls etc, samt motorvask og evt en shine av interiør. Jeg har dessverre ikke en garasje til deg.

Hvis du er keen på dette er det bare å sende meg en melding. Dette må nok foregå i helger. Førstkommende går ikke. Helgen 16.-18. er bilen i Tønsberg, 23.-25. er den i Grenland.

Takker og bukker :)

post-6878-0-45905000-1375779951_thumb.jp

post-6878-0-80008000-1375779952_thumb.jp

post-6878-0-33234500-1375780322_thumb.jp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

auda... detta så ikke bra ut. skjønner godt at du ikke vil kjøre med detta. detta er ikke en sånn bil verdig. du får nok noen her til å fikse opp i detta. selv om det er fort gjort for en som kanskje nybegynner å gå på en smell på spesielt svart bil, burde han som gjorde detta ta på seg skammelua si å gjøre jobben om igjen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror du vil ha større hell om du eventuelt kunne tatt turen over fjorden. (ikke det at det ikke finnes hjelp på vestsiden av fjorden)

Men det er nok flere som kan hjelpe "her".

Personlig er begge de aktuelle helgene opptatt for min del.

lykke til i jakten, og det bør ikke være vanskelig å få rettet opp i dette ;) er fin lakk å jobbe med.

akkurat gjort unna en 2010 E92 325d i samme farge

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd jeg ikke har anledning til å hjelpe deg i det aktuelle tidsrommet. Er virkelig synd at folk holder på sånn som dette :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive