Gå til innhold

Hvordan fottøy bruker du?


Krisse

Recommended Posts

Har brukt gummistøvler når jeg holder på med detailing, men får så vondt i bena av de. Har folk tips til fottøy som er egnet til detailing? Kriterier er at de ikke suger vann som et tørkehåndkle, og at de er komfortable.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggesko her også. Blir heller blaut enn å ødelegge knær og rygg.. Det er nok mulig å oppdrive vanntette joggesko, beregnet til f.eks terrengløp/orientering/fjellvandring osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bena mine klarer hvertfall ikke gummistøvler mer, så får vel finne noen joggesko. Problemet mitt er at pga. mange operasjoner, så er jeg avhengig av litt høye sko. Bruker Converse til daglig, men de suger jo vann som juling og er jo heller ikke spesielt gode å gå/stå i over lengre perioder..

Endret av Krisfje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy

Jeg bruker disse Bata verneskoene (som jeg også bruker på jobb) som er uten spikertrokk, så da er de ikke så stive i sålen.

mediumimg1520Bata%2023653%20Traxx%2021.j

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

freakshow87

Bruker Dunlop støvler hele dagen på jobb, så alt på fritiden går i joggesko. Brukte alltid flate "skatesko", men dette har tæret så mye på ryggen opp gjennom årene at jeg ble nødt til å investere i noe skikkelig med demping.

Støvlene blir du sliten i bena av som du sier og har heller ikke gjort korsryggen min noen tjenester. Eneste rådet jeg har om du sverger til Drillo-stilen er å få tak i gele-såler. Dette har hjulpet en del på jobb. :)

Om ikke så er det joggesko; komfortable, god lufting og lette å ha på!

Endret av freakshow87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roy Inge

Vernesko type komfortable. Jeg tok feil av verneskoene og fjellskoene en gang, og jeg merka ikke at det var feil før jeg nesten var kommet hjem :P

Usikker på hva de heter

MVH
Roy Inge Helland
SERTIFISERT SCHOLL CONCEPTS BILPLEIER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS

Stortsett vanlige joggesko. Om jeg bruker fullt arbeidstøy jobber jeg ofte med vernesko, for da kan jeg sitte på kne og legge vekt på sålene for å ikke bli så sliten i knea. :)

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

Bruker vel stort sett inslitte DC skoa mine.. kan vel kalles joggesko kanskje?

føler ihvertfall ingen ubehag etter flere timer på bettongen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...