PH/Blankbil

Scratch shield på vei inn!

Har fått agentur på Scratch Shield, og dekker områdene: Norge, Sverige og Danmark.

Scratch Shield er ganske lik grit guard som mange, eller de aller fleste kjenner til. Men det som er anderledes med Scratch Shield er at du kan justere den, slik at den passer i alle bøtter. :)

Legger ved noen videoer!

Sendt fra Engalnd i går, og er vel her til uka håper jeg.

Pris vil være 90,- og den kommer inn i svart.

Om det er noen av forhandlerene her inne som ønsker å selge dette, ta kontakt på mail.

ScratchshieldLogo200.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir disse også og finne hos Nanolex innen kort tid.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, jeg har hele tiden trodd jeg hadde grit guard, men nå tror jeg at jeg har denne typen. Jeg har limt "finnene" i en posisjon så den sitter litt fast nederst i bøtta. Nå kan jeg slå ut det brukte vannet og skylle bøtta uten at den faller ut. Toppers :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, Dette har jo jeg hatt en ganske god stund allerede, men den står det gritguard på?
Så da må vel dette bare være samme produkt av et annet merke? Min er nå 100% lik å jeg har gritguard merket hengende på døra enda :P

Forøvrig håpløs patent da de finnene detter ut 24/7.. ble superlim for min del også.

selve egenskapen å holde skitt i bunn i bøtta er sikkert topp :)

Endret av Concker
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De lager vel ikke padwasher også? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, jeg har hele tiden trodd jeg hadde grit guard, men nå tror jeg at jeg har denne typen. Jeg har limt "finnene" i en posisjon så den sitter litt fast nederst i bøtta. Nå kan jeg slå ut det brukte vannet og skylle bøtta uten at den faller ut. Toppers :)

Er det løse "finner" så vil jeg tro det er denne ja, mulig de du har kjøpt den av har solgt den som gritguard f.eks, ikke vet jeg :) Men den gjør jo samme nytta bortsett fra at den passer alle bøtter. :)

Hm, Dette har jo jeg hatt en ganske god stund allerede, men den står det gritguard på?

Så da må vel dette bare være samme produkt av et annet merke? Min er nå 100% lik å jeg har gritguard merket hengende på døra enda :P

Forøvrig håpløs patent da de finnene detter ut 24/7.. ble superlim for min del også.

selve egenskapen å holde skitt i bunn i bøtta er sikkert topp :)

Har ikke disse foran meg nå, men jeg tror ikke det står gritguard på den jeg har altså. Kan sjekke i morra. Syns den patenten er langt fra håpløs jeg da. Mulig de har retta opp litt underveis, for ingen av de "finnene" jeg har på min har noen gang detti ut. Kan jo være at det var litt å rette på i starten, siden du har hatt den en god stund :)

De lager vel ikke padwasher også? :)

Ser ikke slik ut nei, kommer kanskje etterhvert :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir også å finne hos Alienautospa.no :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk! Har lurt litt på om det bare er jeg som er helt udugelig eller om det er en jalla patent :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk! Har lurt litt på om det bare er jeg som er helt udugelig eller om det er en jalla patent :D

Er mulig disse nye er bedre såklart. men ihvertfall den gamle jeg har måtte limes da jeg ble dritlei av at alle finnene ble med vannet når tømte bøtta.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive