Gå til innhold

Impregnere seter og dørsider i ny bil (Leaf)


Spiffster

Recommended Posts

Spiffster

Jeg har kjøpt en ny bil med lyst stoffinteriør og det har jeg tenkt å impregnere eller sette inn med et tilsvarende stoff for å forenkle senere vask. Har noen erfaringer med impregnering til seter og dørsider? I såfall hvilken type? Det er lyst stoffinteriør i en Leaf. Bilen er ny så setene trenger ikke rens før impregnering.

post-1093-0-24651400-1375265495.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Gunnar

Jeg har samme interiør i min Nissan Leaf og har impregnert forsetene og stoff i dørtrekkene med Nanolotus sin Tekstilforsegling. Baksetet fikk CG Fabric Guard. Begge deler funker bra. Opplevde at det ble blå flekk på dørtrekket etter olabukse der hvor kneet kommer borti men dette var lett å fjerne med CG Green Clean og fuktig MF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo masse å velge blant her.

Chemical Guys Fabric Guard er et godt produkt som bli mye brukt, kan også nevne at Nanolotus tekstil forsegler er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder 2 flasker GT til bilen mon tro? Ser i testen at det brukes 2/5 halvliters flaske på 2 matter foran, men det høres kanskje noe overkill i forhold til seter som ikke får samme røffe behandling som stoffmatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...