Gå til innhold

Bilt-Hamber Korrosol vs CarPro Iron X


EspenE

Recommended Posts

Hva som er best skal jeg ikke påstå men jeg velger Korrosol selv pga lukta på IronX.

Synes Korrosol fjerner metallpartikler og bremsestøv mer enn bra nok :)

Mvh

Andre Hoff

VCDS/VAGCOM

Biler:

2016 VW Golf GTE

2008 VW Transporter

Mine S&S:

1. S&S VW Caravelle 2009

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

Min personlige erfaring er at Iron-X er et kjempe produkt og lukter helt forjævlig..

Korrosol fungerer med samme gode evne etter min erfaring.. men så lukter det mye bedre.. begynner å like lukten i grunn når jeg tenker etter.. Så er vel også Korrosol mye rimligere i innkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrosol er det første produktet jeg har prøvd som kan måle seg med iron-x, og jeg har prøvd det meste. Har testet de mot hverandre noen ganger, men har ikke oppdaget noe særlig forskjell i effekt enda.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk folkens. Jeg har prøvd bare Iron X og syns den fungerte kjempebra, men så ser jeg det er mulig å få tak i Korrosol til en god del billigere penge, så da tror jeg at jeg går for den=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pettersprett

Korrosol virker knallbra for meg i allefall :). Iron x virker like bra men du sparer en del på å kjøpe korrosol.

Endret av Pettersprett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis korrosol lukter "ok" i forhold til ix så må sistnevnte lukte noe heilt hinnsides forferdelig!!

edit: veldig fornøyd med korrosol, kan ikke sammenligne da jeg ikke har prøvd iron-x! :ph34r:

Endret av Marius1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verken IX eller korrosol lukter spesiellt vondt i nyere versjoner. Korrosol lukter jo bare tyggis. Skjønner ikke hvor fin nese folk har jeg :P

  • DCN Poeng 1

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hgnubel
Verken IX eller korrosol lukter spesiellt vondt i nyere versjoner. Korrosol lukter jo bare tyggis. Skjønner ikke hvor fin nese folk har jeg :P
Veldig forskjell på hvor man står og hvor luftig det er. Jeg har fått massive hodepiner av IronX, men da har jeg vært idiot og stått i alt for små og lukkede lokaler også... sikkert pustet inn litt produkt i dråpeform også bare for å være sikker. Men jeg anbefaler fremdeles IronX. Ikke foran korrosol siden jeg ikke har prøvd den, men med litt lufting eller helt utendørs er IronX et kjempeprodukt. Lanserer Autofinesse sin Iron Out som kandidat her også, har den stående men ikke fått testet :( Endret av hgnubel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verken IX eller korrosol lukter spesiellt vondt i nyere versjoner. Korrosol lukter jo bare tyggis. Skjønner ikke hvor fin nese folk har jeg :P

Jeg lukta på nyåpnet korrosol å det var DET værste jeg har vert borti. Vi snakker om BH korrosol her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BH Korrosol ja. Luker ikke på lang nær så ille når du sprayer den på bilen som det IronX gjør.

Stapper du nesa oppi kanna så lukter den jo ikke godt men ikke så intens som IronX synes jeg.

Prøver jo helst å unngå og puste inn dampen fra disse produktene men når man står inne i garasjen så er det ikke til å unngå :)

Mvh

Andre Hoff

VCDS/VAGCOM

Biler:

2016 VW Golf GTE

2008 VW Transporter

Mine S&S:

1. S&S VW Caravelle 2009

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Jeg har brukt bh korrosol i vaskehall mye i det siste og folk som kommer innom kommenterer oftest bare at det lukter hubba bubba :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Jeg og hgnubel brukte (mye) IronX hos Statoil Fjøsanger en gang... jeg var innom der igjen tre dager etter, og da luktet det pinadø fremdeles råtne egg der. Med andre ord, luftingen i vaskehallen der kunne vært bedre. Og nå har de lagt ned...

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I likhet med nyere utgaver av Rim7, syns jeg nyere utgaver av IronX har tapt seg noe i forhold til de tidligere utgavene, som også var tykkere i konsistensen.

Jeg har derfor gått over til Korrosol, som jeg syns gjør jobben bedre enn siste utgave av IronX, til en bedre pris.

Når det gjelder felgrens er jeg fortsatt på leting etter den "perfekte" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

I likhet med nyere utgaver av Rim7, syns jeg nyere utgaver av IronX har tapt seg noe i forhold til de tidligere utgavene, som også var tykkere i konsistensen.Jeg har derfor gått over til Korrosol, som jeg syns gjør jobben bedre enn siste utgave av IronX, til en bedre pris.Når det gjelder felgrens er jeg fortsatt på leting etter den "perfekte" :)

Hva er den perfekte felgrens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...