Gå til innhold

Gtecniq C6 matte dash


ronnys

Recommended Posts

Er ikke fornøyd med finishen på dasjbordet på kugaen min og leter etter et middel som jevner ut fargen og beskytter plasten..kan c6 være aktuelt her evt forslag på annet produkt med matt finish som ikke drar så mye støv..

Kan være produkt resterpå dasjbordet fra bilklargjørerne..var ikke noe bra arbeid ellers på bilen..brukte en hel dag for å rette opp arbeidet deres utvendig, så jeg skal vaske bilen skikkelig ned først med green clean..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

C6 gjør ikke så mye med utseende egentlig. Er du fornøyd med utseende etter vask, så er C6 fin som beskyttelse. På et ganske nytt dashbord som ser bra ut når det er vasket så er C6 fin. På eldre dashbord som på en måte ser litt "trist" ut ville jeg valgt et annet produkt. Føler du at du vil ha litt mer farge i plasten/vinylen så er ikke C6 rett produkt. Det samme gjelder SV Protecton matt.

På mitt dashbord brukte jeg faktsik Pneu matt og fikk det resultatet jeg ønsket. Pneu blir ikke for blank og samtidig gir den litt mer farge i plasten/vinylen

Dette er hvertfall min erfaring med produktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en bestilling på gang fra bilnerden og lurer derfor på om det finnes noe i hans sortimang som kan gjore samme jobben? Eks auto finesse spritz interior detailer?

Har ikke noe hjemme fra svisswax..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Har en bestilling på gang fra bilnerden og lurer derfor på om det finnes noe i hans sortimang som kan gjore samme jobben? Eks auto finesse spritz interior detailer?

Har ikke noe hjemme fra svisswax..

Forstår deg godt. Veldig mange her har Pneu, men hvis ikke du har det så finner du sikkert et annet produkt å bruke. Du kan jo sende Kristian (Bilnerden) en PM å spørre så hjelper han deg sikkert. Husk på at produktet ikke må etterlate et resultat som er for blankt hvis du skal bruke det på dashbord. Da blir man fort blendet.

Det står at 1Z Cockpit Premium skal gi en matt finnish. Kanskje du kan prøve den?

Som sagt C6 er et bra produkt, men på mitt dashbord så gav det ikke ønsket resultat. I den andre bilen jeg har ble det veldig bra med C6 da det dashbordet ikke er like "slitt".

Endret av Øyvind G
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...