PH/Blankbil

Gode tilbud 26-28 juli..

28 innlegg i emnet

Følg med... :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Teaser :-P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nettopp klart å motstå fristelsen mot å kjøpe Rainforrest Rub, så kommer det mere morro?? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Følger med kran på 5l P21s btw!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knallbra priser dette her! :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er lite teit, da!!! :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Juhu :) Moro med litt tilbud :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lenge hatt lyst til å prøve Espuma sin felgrens. Mulig jeg må kjøpe meg en kanne med denne. :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lenge hatt lyst til å prøve Espuma sin felgrens. Mulig jeg må kjøpe meg en kanne med denne. :D

Den er helt genial til berøringsfri hverdagsvask av felgene. Jeg blander den 1:10 og legger på før jeg henter vaskestæsj. Den er utrolig billig og drøy. Jeg kjøpte to kanner av Blankbil for 3 år siden og er fortsatt på første kannen. Den funker også lik SurfexHD på dekkene med børste.

Til børstevask av felgene foretrekker jeg P21 PG. Han har tilbud på den også ser jeg. :) Bra saker dette.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er helt genial til berøringsfri hverdagsvask av felgene. Jeg blander den 1:10 og legger på før jeg henter vaskestæsj. Den er utrolig billig og drøy. Jeg kjøpte to kanner av Blankbil for 3 år siden og er fortsatt på første kannen. Den funker også lik SurfexHD på dekkene med børste.

Til børstevask av felgene foretrekker jeg P21 PG. Han har tilbud på den også ser jeg. :) Bra saker dette.

Høres nesten ut som du snakker om Bilberry. :P

Den har et dårlig rykte her, men selv liker jeg den godt. Har en halv kanne igjen av den enda, men har lyst til å se hvordan Espuma er iforhold da begge disse er alkaniske felgrenser som selges i konsentrat form.

Til "børstevask" liker jeg å bruke SG Hjul faktsik. Mest pga. den er veldig tykk i konsistensen. Denne er også konsentrert så denne er også billig. Den er meget tykk (tykkere enn såpe som f.eks MSII før den blandes med vann).

Til de hardere oppgavene er det produkter som IronX, Korrosol ol. som er tingen. Rim7 og Autowheel er også gode felgrenser, men disse blandes ikke ut med vann og blir dermed dyrere.

På egene biler som blir vasket regelmessig bruker jeg stort sett Bilberry blandet 1:10-1:20 etter behov. Har også brukt endel SG Hjul i det siste for å se hvordan den fungerer og den gjør en bedre jobb enn jeg trodde i starten.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5,4kr for en liter felgrens er ikke ille det vel? :) Ved kjøp av 5l Espuma Revolution. (55l av en 5l kanne)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om en time stenges tilbudet for denne gang, løp og kjøp!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bestillt en kanne med Espuma sammen med en annen. Ser frem til å teste den. :)

Gode priser dette PH! :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Espuma hva da?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Espuma hva da?

Felgrensen.

339__espuma_non_acid_1.jpg

Endret av Øyvind G
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte den jeg også :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Påfyll av Autofoam og Surfex. Oooog, så mååå jeg teste Espuma. På tide.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere vet at espuma har mer enn ett produkt? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive