Gå til innhold

IvarB's biler


IvarB

Recommended Posts

Ja, sikkert noen som kjenner til bilen(fra vacn/Audizine) men her er det jo så mangen andre merke interte også, så tenkte å vertfall gi et lite glimt av min bil.

Kanskje ikkje den mest praktiske, raskeste eller fineste bilen, men har hatt den i snart to år uten noe problem. Å siden eg kommer fra Audi familie(pappa,mamma, å begge søstre kjører det) så blei det slik.

Altså: 2008 Audi A5 1.8Tfsi på 170hk, phantom sort, skinn å navigasjon.
Har også lagt til litt som 20" felger, senking og soting.

Slik var den ved innkjøp:
18_-1901599182_xl_zps63d3be0e.jpg
18_971300269_xl_zpsb8dccec3.jpg

Å iløpet av tiden har den blitt til:2037F2AF-A37F-4F1B-B7CE-2972B65FFEC9-543
0FDDDEBD-50A2-491E-BE49-6B65E65D5916-543


Har det siste året brukt alt for masse tid på dette forumet, mest for å lese guider å om produkter.
Å etter kurs har det bare blitt enda mer produkt og bilpleie av egne å andre sine biler.

Endret av IvarB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig :wub:

Takker, er fornøyd sjølv.

Nydelig senk! Vertini Concave? Likte faktisk hekken bedre før enn etter badge-less og sotete lykter.

Ja, vertini Concave i 10x20.

Delte meininger om badge og sotede lykter, hadde ei stund svarte ringer forann og bak. Å siden "alt" annet er svart så passet det slik. Men er bare brukt Lamin-X som er lett og fjerne.

Oohh..Nice! :)

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Etter å hatt skikkelig vask(3 runder avfetting) våtslipt, polert og swissvax autobahn + pneu på vinter felgene så kunne eg ta av sommerfelgene for å bytte en felg som ble skadet på vei til vårmønstringa i bergen.

Postet bilde

Samt fjernet folien på chrom listene rundt vinduene og soting på baklyktene. Forandring fryder.

Samt skikkelig vask av bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Solgt. Har hatt kurs til ny eiger i vasking, å han var med på polering, så han blir vertfall fornøyd. Scholl S03/S17/S30 brukt Sv shield som lsp Sv crystal på vinduer Sv pneu på dekk Sv autobahn på vinter felger(tok ikkje av sommerfelger nå) Sv leather cleaner å milk på seter å ratt Sv quick interior finish på plast/dash Mye bil for pengene ja. Angrer litt, men med en valp på 30kg som blir 50/60kg så må det byttes. Ny bil kommer nok snartate4a8ed.jpgy9e4ygu9.jpgu3u3agu6.jpg9epyze9u.jpg7y8a8yna.jpg

Endret av IvarB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

I oktober ble det ny bil, ble en 2012 BMW 520dat M-sport i fargen Alpinweiss 3.

Noen av de viktigeste punktene er:

  • Full M-Sport pakke.
  • Shadowline lister.
  • Sportseter.
  • 19" M-Sport felger.
  • Elektrisk tilhengerfeste.
  • Panorama soltak.

25_1831717211_xl_zps256ca952.jpg

25_841925339_xl_zps9ed59b8b.jpg

25_797832789_xl_zps4049484a.jpg

25_404890819_xl_zps7713aff7.jpg

Planer:

Har byttet til helsort grill, sort ramme rundt blinklys på sideskjermene, montert beskyttelseliste på bakfanger så hunden ikkje riper den helt. Byttet desse "billig gummi gulvmattene" med orginale gummi mattter.

Felgene på bilde er nå med vinterdekk, det blir 21" til sommeren.

Polere den ved anledning da den har en del små striper. Foreløbigt er det bare lagt SV Shield på den, samt Rain-x på vinduer på venstre side og soltak, samt Gtechniq G5 på resten.

Endret av IvarB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med skikkelig bil . Var det hos sandven på landås du hentet den ? :) fikk de samme mattene i min bil :P de har vel kjøpt en palle med gummimatter de klipper til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

///Jacobsen

Gratulerer med ny råflott bil :thumbup:

Veldig tøff den A5'n også!

Liker de nye Audiene veldig godt, og skal faktisk vaske og legge et lag Shield på en 2009 RS5 i morgen ;)

Gleder meg til å følge med videre her :)

Mercedes Benz W211

Suzuki GSXR1000 K7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
_Makki_

Nydelig den altså! Hvit med shadowline er bare 99% riktig. -1% er for de lyse felgene, som passer helt perfekt til bilen men selv ville jeg prøvd noe mørkere..

Kan anbefale deg denne mtp på hund inn og ut av bagasjen:

image_3069.jpg

Den gangen hunden "bommer" med labben på beskyttelselisten er det greit å ha noe som går litt lenger ned.

Funket helt fint på Audien min :)

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er under vurdering å få de lakkert i gun metal eller noe annet mørkere grått, men det blir ikkje svart.

Har vurdert sånn matte, men han har allerede klatret å skrapt så masse til nå at det er kun omlakkering som vil fikse det, men får vente ei stund med det.

Som eg sier er dette det dyreste hundehuset i nabolaget da han ligger i bagasjerommet mangen timer hver kveld å kikker på folk som går forbi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...