teflonpanne

Hva gjør jeg nå?

Hei! Har skrevet her tidligere at jeg ble påkjørt her rett før jul. Ringte forsikringsselksapet til personen i dag og han har sagt til dem han aldri har kræsja :blink: og IF som er han selskap regner saken som avsluttet.... Jeg har vitne på at jeg skrev skademelding med han i hans bil og han jar jo og srkevet under på skademedlingen (som han sseff aldri har levert) også... Hva gjør jeg nå? kjenner jeg blir så sint at jeg for lyst til å ringe han å fyre løs men neppe særlig smart :o Har jeg en god sak mot han og IF?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har han skrevet under på skademeldingen så burde jo saken være ganske klar... Ring Politiet..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du ikke din egen skademelding da??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har beholdt din del av skademeldingen (som du skal) så er saken grei...Da sliter han..

Edit: har du tlf nr hans så ville jeg ringt og spurt hva i h...... han driver med

Endret av Hardstyler
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda har kopi av den andre delen som jeg har sendt Vesta som er mitt forsiknringsselkap... problemet er at jeg trenger bil, starter på skolen i morra og jeg hadde ikke kasko så får ikke en dritt enda:(

Endret av teflonpanne
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utfallet av saken blir det samme om han har levert inn sin. Det betyr ingen ting. Det blir ditt selskap som går til sak mot hans selskap. Tror faktisk ikke at det går lengre tid med saken selv om motparten ikke har levert sin.

Til alle:

SØRG ALLTID FOR DEG SELV - LEVER INN TIL EGET SELSKAP (SELV OM MOTPART NEKTER Å SIGNERE).

Lurt også å ta bilde med feks mobil

Det går nok bra skal du se!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Surt å høre om slike saker, men tipper det ikke skal være et stort problem å få det i orden med tanke på at du og forsikkringsselskapet ditt også har en kopi av skademeldingen! Men enig som Arnfinn sier her, ring dusten og spør hva han egentlig tenker med....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja får håpe det går bra! Han som har saken hos mitt forsikringsseksap er på jobb i morgen så han får nok en liten tlf av meg for å høre hva jeg gjør nå!!! Hater sånne folk som ikke kan stå for sine egne handlinger (les dumskap)!!! hmm karen er ikke regisrert eier av bilen det er en nordmann :blink: men han fullt navn adresse tlf til han soppen som kjørte på meg og navnet stemmer med tlf og adresse....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel bilens eier som må ta på seg det er det ikke? så må han kreve penger av personen som kjørte på deg da. forsikringen følger bilen ikke sjaføren (vil jeg tro i allefall)

Sikkert ikke sagt noe han da, så det løser seg nok når han kontakter han som kjørte på deg...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja vi får håpe det, mye kaos for noe jeg trudde var enkelt og greit :huh: bra start på mitt liv som sjåfør 2 mnd gammel førerkort og bilen blir vel kondemert huff...noen som vet praksis på sånt? snakka med bilopretter som hadde tatt liten titt pån der den sto han snakket om 40k++ for rep, og da blir den vel kondemert. Er det da mulig å kjøpe den av IF for en billig penge? har kontakter som kan fikse den ganske rimelig og jeg var blitt veldig gla i merca mi :wub: som hadde Swissvaxært mye utstyr tross årsmodell, cruise, ac, skinn og 160 på tellern=)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive