DavidRS

PolishAngel Famous

28 innlegg i emnet

Jeg har prøvd den ut. Men ikke lenge nok til å uttale meg om holdbarheten desverre.

Men til å arbeide med er den helt max. Tatt i betraktning at den er flytende så er den meget drøy i bruk, lett å legge lett å buffe :)

Edit: jeg har et test objekt som fikk denne forseilingen i midten av juni, men den blir nok brukt litt røft til å kunne være et veiledende eksempel.

Endret av Roy Inge
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Antar at du også har søkt på FAMOUS, dvs uten E på slutten? Kan gi andre resultat på søkingen. Korrekt navn er Famous, ikke Famouse :)

Utover det har jeg ingen egen erfaring rundt produktet, dessverre.

Endret av Geir
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Belle har vel prøvd noe av dette spør han:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Antar at du også har søkt på FAMOUS, dvs uten E på slutten? Kan gi andre resultat på søkingen. Korrekt navn er Famous, ikke Famouse :)

Utover det har jeg ingen egen erfaring rundt produktet, dessverre.

Det stemmer. Har søkt med og uten E på slutten. Fant en tråd på detailingworld med en som skrøyt hinsides mye at en rød Toyota som blei helt sinnsykt etter påføring av Famous. Men selvfølgelig fungerte ikke bildene hans lenger... Argh.. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse bildene har jeg ikke sett. Så jo rett og slett veldig bra ut. :)

Tror det blir en sånn en:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jo helt sykt ut! Spørs om jeg må på SS å høre hva de syns imorgen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde PA Famous på ene siden og Collinite 845 på andre siden av min Tiguan i vinter og de holdt like lenge. Famous er definitivt bedre på vannegenskaper og looks, og en drøm å jobbe med

Endret av Belle
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde PA Famous på ene siden og Collinite 845 på andre siden av min Tiguan i vinter og de holdt like lenge. Famous er definitivt bedre på vannegenskaper og looks, og en drøm å jobbe med

Da blir det bestilling. Hehe. :)

Takk for alle svar. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jo helt sykt ut! Spørs om jeg må på SS å høre hva de syns imorgen :)

De anbefalte den sterkt når jeg spurte de om PolishAngel, eneste er at de blir sendt direkte fra Tyskland med DHL men det kommer ikke noen skjulte ekstra kostnader til da de blir bestilt gjennom ScandicShine. Bare litt firkantede måter å levere på.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De anbefalte den sterkt når jeg spurte de om PolishAngel, eneste er at de blir sendt direkte fra Tyskland med DHL men det kommer ikke noen skjulte ekstra kostnader til da de blir bestilt gjennom ScandicShine. Bare litt firkantede måter å levere på.

Okei. Vet du om det er samme hos Parts & Retards? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

P&R har den på lager.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hvor selges dette vidunder middelet ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hvor selges dette vidunder middelet ?

Parts & Retards, Alien Autospa og Scandicshine har Polishangel :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har alltid vært svak for å teste vokser, og når jeg nå gikk tom for Collinite 845 og ville ha en litt eksklusiv voks med god holdbarhet, ble jeg både av Pirex og LKB-detailing anbefalt Famous, som angivelig skal være like holdbar som Collinite'n.

Av respekt for mine kunder bruker jeg normalt ikke vokser jeg ikke kjenner holdbarheten på, men har her valgt å stole på de to.

Voksen (for det er en voks) omtales som Carnuba flockencreme, og er en krem i ordets rette forstand. Den er ikke flytende, og inneholder en del klumper som kan gjøre det tidvis irriterende å klemme kremen forsiktig ut av flasken. :)

20131026_173207_zpsa84256ea.jpg

Jeg har foreløpig brukt denne på tre biler, og jeg syns den er latterlig enkel i bruk. Det blir alltid et tynt lag, som hazer fint og er en lek å buffe.

Overflaten blir veldig glatt etterpå, slik jeg liker det.

20131027_085537_zps88e5776d.jpg

20131103_122715_zps4372011a.jpg

20131103_122732_zps2a842db1.jpg

20131031_192151_zpsf1293adf.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du først er igang, Knutis, så kan jeg si at jeg nylig prøvde 2013-voksen til P.A. på en blå Avensis.

Meget enkel og drøy ibruk. Den virker nesten litt tørr når man berører voksen i krukka, men under påføring får man en oljete følelse som gjør den enkel å legge på, lett å legge tynt lag over et stort område om gangen.

Kjempe lett, tørr og fin å tørke av. -med det mener jeg at sammenlignet med både Wolfgang sin Fuzion, Swissvax Shield og diverse andre anerkjente vokser, er 2013 enklere og kjekkere i bruk.

Om håldbarheten på minimum 9 mnd faktisk stemmer, gjenstår å se :)

SnowWhite er ganske lik Famous å jobbe med, men den er litt mer flytende. SnowWhite er fortrinnsvis beregnet på hvite biler(forståelig nok), men jeg la den på en svart mercedes en gang, og glansen ble helste bedre enn Famous som jeg la på en annen svart mercedes kort tid etterpå.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har alltid vært svak for å teste vokser, og når jeg nå gikk tom for Collinite 845 og ville ha en litt eksklusiv voks med god holdbarhet, ble jeg både av Pirex og LKB-detailing anbefalt Famous, som angivelig skal være like holdbar som Collinite'n.

Av respekt for mine kunder bruker jeg normalt ikke vokser jeg ikke kjenner holdbarheten på, men har her valgt å stole på de to.

Voksen (for det er en voks) omtales som Carnuba flockencreme, og er en krem i ordets rette forstand. Den er ikke flytende, og inneholder en del klumper som kan gjøre det tidvis irriterende å klemme kremen forsiktig ut av flasken. :)

20131026_173207_zpsa84256ea.jpg

Jeg har foreløpig brukt denne på tre biler, og jeg syns den er latterlig enkel i bruk. Det blir alltid et tynt lag, som hazer fint og er en lek å buffe.

Overflaten blir veldig glatt etterpå, slik jeg liker det.

Har kjøpt en Famous her også og ikk den i går :) så dette var jo litt kjekk lesing :) hvor stor er den flasken du har der da?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja.. Så stor som så? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er lik som den på bildet, og er på 200ml. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive