Gå til innhold

interiør rens, med Bmw M5, av H_c


H_c

Recommended Posts

  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • truhaa

    6

  • H_c

    6

  • Scandicshine.no

    4

  • garrett_T4

    4

Mest aktive i dette emnet

Anngående CRC sin Glass Cleaner så synes jeg personlig denne er RÆVA.....

Virker veldig genial i bruk, bare sprayer på å tørker av men hadde 1000vis av skjolder igjen på front ruta

selv etter å ha behandlet den sikkert 5 ganger på rad... (dette selvfølgelig med sola rett i tryne da) da de syntes.. ellers så resultatet bra ut)

Så Tja, ingen over, ingen ved siden... veit ikke helt jeg... men det er min erfaring...

Og Auto glym sin skinn pleie, njææææ, setene blir ikke spesielt myke og behagelige synes jeg, desuten så tørker de jo ganske fort ut også, men MOTHERS sin skinn pleie er jo bare helt utrolig genial, skinnet blir skikkelig mykt og herlig, deuten lukter den bedre og skinnet er "fuktig" i lang tid.... Men igjen, dette er bare min erfaring...

Så ikke for å klage på guiden asså, super den, var bare min erfaring på produktene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser poenget deres med at enkelte produkter kan være bedre, MEN, jeg kan ikek brukje slike "no name" produkter i guiden, det må være produkter som folk kan gå i butikken og nevne, og forhandleren umiddelbart kjenner igjen.

Du som ikke fikk til crc vindus rensen, til deg mener jeg du må ha gjort det feil, eller fått en feilvare boks, den er virklig i en klasse for seg..

Ang skokrem som svetter, det skal bli RIMELIG varmt før den begynner med dette, jeg har aldri opplevd det i det hele tatt, men sett det en gang da jeg satt med army bootsene på en ovn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt dette, hva er disse "no name" produktene du refererer til? Folk her inne bruker jo bare produkter en får kjøpt, i butikk, nettbutikker, brukte via andre etc?

Og jeg klager ikke, men jeg hadde ALDRI latt noen bruke SKOKREM på min nesten flunkende nye M5 (om jeg hadde hatt en :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR

Dette kan man vel ikke akkurat kalle concoursbehandling.

Hele poenget med en interiørrens og full skinnbehandling, er jo at det skal være litt spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Skal vel ikke påstå at jeg er skokrem mann jeg heller, men eller syntes jeg både writeup og "meningen" din med posten var bra, her inne kjenner de fleste til Swissvax, mothers, pinnacle, Chemical Guys, Duragloss og hele røkkla, så greit med en review som også tar for seg det du finner i butikker generelt også, en skal ikke være så blind at en tror alle handler på nettet selv om de er på et forum, og en generel gutte ting er vel "skulle hatt det i går" mentaliteten..

Concours behandling, nja, men dette er vel slik mange gjør jobben hjemme uansett om de drømmer seg bort i mange andre produkter.

Uansett vil jeg anbefale deg Swissvax skinnsettet.... det er snadder saker og er lett som f å jobbe med, send meg gjerne en PM så kan jeg sende det til det så du kan låne det noen dager for en test H_C....

Så jeg sier bravo jekg H_C med den, bra bilder også der ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som ikke fikk til crc vindus rensen, til deg mener jeg du må ha gjort det feil, eller fått en feilvare boks, den er virklig i en klasse for seg..

Ikke for å kverulere (jeg har jobbet for Panvulk og CRC) men det er ikke under alle forutsetninger denne fungerer best. Den beste glassrensen jeg har testet er forsåvidt CRC også, men denne er i en helt annen klasse... CRC Aviation Glass Cleaner. (lagd for cockpitvinduer i fly etter Boeings krav)

CRC "standard" Glass Cleaner renser meget grundig (den er skumbasert) men har du ikke riktig verktøy og teknikk vil du få striper. Hver har sin teknikk/verktly/kjemi som fungerer best i deres øyne, og når du har funnet noe som funker; hold deg til det.

Jeg kan få glass 100% stripefritt med nesten hva som helst av kjemi så lenge det inneholder løsemidler eller syre, (f.eks eddik) men det er fordi jeg sverger til min egen teknikk med mitt eget verktøy.. drev med innramming av bilder i noen år også, så jeg fikk med meg et og annet triks derfra også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chris-520e39

Vindusvask er, som kazzper sier, veldig induviduelt. Selv liker jeg Chemical Guys sin glass cleaner + 2 glass-Microfiber's og 1 dehydrator towel, først da får jeg skjoldefrie ruter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jeg foretrekker Swissvax sin Crystal og Chemical Guys vindusvask sammen med 2 stk ultra plush, fluffere e.l Microfiber og ett glasshåndkle til å avslutte med..

Crc Aviation er også kurant, men den er kreftfremkallende vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seer dere? jeg vet ikke hva Chemical Guys og Swissvax er engang?? altså blit det med en gang NONAME produkter for meg.. og omtrent alle andre som ikke bor her inne på dette forumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Det er også bare å henvise til hvor man får kjøpt produktene i guiden det da.. Og tillegg så bruker vi jo forkortelser her på forumet... Swissvax begynner å bli ganske kjent for de fleste som bryr seg om bilen sin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Det er vel noe i det at du ikke bruker biltema tepperens i en nesten ny M5... Du får hva du betaler for, og hvis du førstes har kjøpt deg en slik bil hadde i alle fall jeg lagt i noen kroner til for å gi bilen den beste pleien som mulig! Tror ikke det bare er meg som hadde tenkt slik heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seer dere? jeg vet ikke hva Chemical Guys og Swissvax er engang?? altså blit det med en gang NONAME produkter for meg.. og omtrent alle andre som ikke bor her inne på dette forumet...

Det er da ikke værre enn at man legger ut en guide hvor det står produktnavn, med link til hvor man kan kjøpe produktet? Skjønner at du vil at utstyret skal være lett tilgjengelig for folk, men så er det da ikke alle som har biltema heller, og det koster vel ca like mye å handle "billige" produkter på shell/statoil, som det koster å handle "dyre" high-end produkter hos Scandicshine.

Selv ser jeg helst at folk heller lar være å bry seg, enn å drive med tjyvtriks. Man lurer jo bare seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje burde vi slutte med forkortelser, så blir det enkelere for folk å huske navnene. Slik som Swissvax og Chemical guys.

Evt. oppdatere på den forkortelser-stickyen. Legge til Produsenter øverst på lista?

Endret av Eirik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...