Baard1

Firmareklame på bil

Hei.

Driver eget firma med 4-5 ansatte.

Vi skal nå skaffe oss nye "leasingbiler", og skal i den sammenheng få klistret på reklame for firmaet.

Hva er viktig å tenke på her? Bør mann få frem et budskap, ha kun nettadresse, firmalogo e.l? Vil liksom ha mer enn et klistermerke i bakruta.

Jeg så et skrekkeksempel i dag på bilreklame (i mitt hode). Påkostet bil, med skikkelige felger, sportspakke og lavere understell, men reklamene ødelegger jo bilen synes jeg.

post-6637-0-63339900-1372013803_thumb.jp

Hva er egentlig poenget med slik reklame? Ordet Treningsutstyr er jo det som profileres her. Også har mann nettadressen i knøtt små skrift, og ingen fanger denne når bilen er kjørende. Litt sånn barnehage logoer/figurer var det også.

Det blir litt som om firmaet mitt skal ha Varmepumper klistret på hele bilen, også skjuler vi nettadressen med små skrift. Mulig jeg er for gammeldags, ikke vet jeg.

Jeg ser for meg en liten tekst som inneholder noe så enkelt som feks: totalleverandør, kvalitet, profesjonell e.l. Samt firmalogo, webadresse ?

Så ville jeg muligens hatt logoene på de varemerkene vi har feks: (siemens, panasonic, mitsubishi)

Innspill?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive