Gå til innhold

kjøpe styling fra utlandet


Arne

Recommended Posts

Vurderer og kjøpe meg en bakvinge til bilen,men det står som følger:

you agree with the fact that some of item may require more or less adapt to ensure a perfect fit

It is recommended that the buyer has entrusted the installation of the expert

Kan noen fortelle meg hva som må gjøres, eller hva dette innbærer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo heilt umuligt å vite, er det glassfiber eller plast?

Det kan jo i terioen bety at den må evt pusses til og passe perfekt. Bestilte selv en vinge til en golf 4 fra danmark for mangen år siden, å den passet ikkje heilt i profilen mot bakluka å måtte pusses for og ligge flush hele veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte bakvinge til en Mercedes B-klasse fra Brabus. Kvalitetsprodukter, men det sto samme teksten. Jeg måtte også finjustere (pusse) litt på anleggsflatene for at den skulle få riktig anlegg. Det er helt umulig i en støpe prosess å få det helt hundre, men for at ukyndige ikke skal sutre å klage, og forlange kjøpet hevet på grunn av dette velger de å sette inn denne teksten. Det er ofte fagpersonell som monterer dette og de vet hva det innebærer.

Never a failure, always a lesson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er standard på de aller fleste aftermarket produkter. Er på min andre carbon leppe til EVO'en nå, begge kjøpt samme sted. Første gang passa den helt topp, andre gang var det litt værre. Vanskelig å få det til 100% på deler med mange profiler etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glassfiber er normalt dårligere støpt og tilpasset enn ABS-plast, i tillegg til at det tåler mindre.

Erfaringsmessig krever nesten alt man kjøper av styling pussing og sliping for å få det til å passe, før lakkering.

Tar man sjansen på å lakke først, sitter man oftest igjen med et produkt som ikke passer og som gjør at det blir stygge glipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xanderion

Jeg har gode erfaringer med polyuretan, men også her må det av og til tilpasses. Den gode egenskapen til polyuretan er at den er ekstremt fleksibel og vil ikke bli ødelagt like lett som en glassfiber del.


Men vil jo si at i ditt tilfelle Arne, så er vel abs plast, carbon eller lignende det beste valget med tanke på at det er en vinge det er snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...