Gå til innhold

Sugru


GENEXXA

Recommended Posts

Jeg har testet sugru. Genialt, jeg har reparert skoene mine med det, det funka perfect.. Har desverre ikke noe bilder av det, men leveranse gikk kjapt og alt var bra.

Jeg har samlet opp noen ting for så å bruke sugru på det. Jeg lagde en dørstopper for at ikke døra skulle slå inn i gips veggen, samt en liten handy dings til å holde iphone kabelen på nattbordet. Alt funker prima. 5g (1pakke) holder endel, så begge de nevnte prosjektene ble laget med en klump.

Det er bare fantasien som setter begrensningene. Jeg har ikke fått testet styrke på den, ei heller vedheft. Tuppene på skoenen mine spriket, og jeg "kjevla" ut nå pølse på hver sko. Det gjorde jeg noen ca en uke etter min forrige post i tråden her og det holder like bra enda.. Det har gitt noen måneder ekstra bruk av gode Ecco arbeidssko.

Jeg er ikke blitt flink nok til å koble repobjekter med sugru. Foreløpig har jeg bare kommet på det de gangene jeg må støpe opp noe, hvor superlim ikke duger.

Jeg kommer alltid til å ha noe i kjøleskapet.

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er faktisk billigst hos Sugru.com :P
Og der kunne man velge kun svart, og svart og hvite pakker. De fargede var jeg ikke helt gira på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en sånn 8-kombi pack fra sugru.com. Har jo mest bruk for svart, men er greit å ha noen andre farger også.

Jeg bestiller fra sugru.com neste gang også.

Jeg kikket nærmere på skoene mine i dag og vedheft er helt topp. Jeg har merket meg at dersom man skal gni det ut i et tyynt lag så er det fjærlette hurtige sveip med tommelen som gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel kjøpt detta på Jernia?

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...