Gå til innhold

Meguiars #205


Arne

Recommended Posts

Dette har jeg gledet meg til!!! Hadde en del forhåpninger til Meguiar's#105 og Meguiar's#205 sammen, og det ser ut som om det kommer til å bli en kombo som vil bli brukt en del av meg fremover!

Takker for link :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg gledet meg til!!! Hadde en del forhåpninger til Meguiar's#105 og Meguiar's#205 sammen, og det ser ut som om det kommer til å bli en kombo som vil bli brukt en del av meg fremover!

Takker for link :D

Blir helt sikkert en DYR vår dette,hehe.

Har tenkt og teste scholl i tillegg til komboen #105 (til DA) og #205,samt en krukke med Swissvax Concorso + en haug med nye padder.

Har du testet #105 Kristoffer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp, jeg og Tommy (virtual) bytta litt stasj! Synes den er veldig bra, bra kutt og finishen bare etter den er ikke "så værst"..

Har ikke prøvd den noe særlig, men blir å bruke den en del til våren / sommeren. Støver mye, mye mindre enn power gloss, og det så ut som den hvertfall hadde like bra cut som PG. Merk at testen ble tatt på ett panser uten klarlakk og med ganske seig lakk.

Har egentlig likt Meguiar's#85 bra også, men #105 er en god del bedre.. Lurer litt på å prøve #95 også, for den skal vist være bra på SRC-lakk siden den har mindre slipepartikler, men om det stemmer, det vet jeg ikke. den er også en god del billigere (og har samme cut på skalaen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for link, det så bra ut. Kommer definitivt til å anskaffe denne, har #105 fra før og er godt fornøyd med den, så som Kristoffer sier - kan nok bli en bra kombo! :)

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Spennende.. dessverre ser det ikke ut som den kommer til .no med det første; mange byråkrater og registre som skal tilfredsstilles :(

Men regner med at det er på plass før sesongen er igang for fullt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare og bestille fra US det ;) Mye billigere enn i Norge også! Men må si jeg er spendt på hvordan denne er, har relativt store forventninger til den.

Kazzper kan ikke bare bestille fra "over there" siden han selger stoffet selv ;) Må nok stille seg i rekken og vente til byråkratene har gjort avgifts leksa si for produktet.

Kazzper = www.godkjemi.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kazzper kan ikke bare bestille fra "over there" siden han selger stoffet selv ;) Må nok stille seg i rekken og vente til byråkratene har gjort avgifts leksa si for produktet.

Kazzper = www.godkjemi.com

Da er det vel litt mer problematisk ja:) Viste ikke det var han som hadde godkjemi, er relativt ny her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var 205 testet. Denne var meget bra å jobbe med! Funket bra på roterende og DA. Jeg følte jeg kunne arbeide nesten så lenge jeg ville med roterende samme med Meg sin gule pad. Det var også minimalt med støv fra denne. Jeg syntest ikke den fjernet så mye riper som forventet, men nå hadde jeg slføgelig glemt 105'en hjemme så det hadde nok blitt my bedre om jeg hadde hatt den først. Så min konklusjon er at dette er et meget bra produkt, men er det mye riper ol. så må nok 105 brukes først. Kanskje jeg tester på panseret mitt til uken :) Jeg tok ikke bilder siden resultatet ikke ble 100%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei omtale av minitesten din s-line.

#205 er vel et korrigerings produkt til #105,så mye riper vil vel ikke blir fjernet av #205,men det er vel som mye annet en del teknikk som gjelder her og.

Blir spennende og se tester av #105 og #205 sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Bra mini test s-line... vurder 105 og 205 selv etterhvert...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
kris1986

Har slitt med en bil med hologramer i det siste, omlakkert både her og der, og Bernhard så jo ut som han fikk klødd seg litt i hodet med SAAB'en, er det da M205 haddde gjort underverker siden den ikke har "tradisjonelle" slipemidler i seg? Den har vel samme type som M105 (non dimishing), hvor M95 IKKE deler den egenskapen, men heller har tradisjonelle slipemidler. Det er vel derfor man kan kjøre Kevin Brown-metoden på M105.

Så altså; M105 er veldig grov, hurtigvirkende og lager relavtivt lite hologramer + M205 har samme slipemidler og kan jobbes med i kort ELLER laaang tid (avvhengig av hvilken finish du vil ha) og ikke få hologramer "what so ever"

Kan noen gi som har prøvd den gi meg ett noenlunde svar? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...