Gå til innhold

Høytrykkspyler


Gjest

Recommended Posts

Jeg trenger gode råd og gjerne et godt tilbud på god kvalitetetsspyler. Vet dere om noen gode tilbud som går nå? Røverkjøp? På forhånd takk for hjelpen :)

Jeg har allerede gått i innkjøp av en IPC Foma Mimo og Powervac 1150. Noen erfaringer om denne?

Pris tenker jeg ikke noe særlig på, men tenker mest på kvalitet og et produkt som holder i mange år fremover. Bedre å kjøpe en god fra begynnelsen av så jeg slipper å måtte kjøpe seinere uansett :rolleyes:

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Øyvind G

Hva er det Kränzle 1152TST har som er bedre enn 160.2? På alle punkter ligger 160.2 et lite hakk over 1152 bortsett fra slangelende som er 15 meter på begge spylerene. 160.2 er vel også litt billigere enn 1152.

Spør av ren nysgjerrighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint hvis du skriver noe om hvor mye penger du har tenkt til å legge i dette.

Du kan endre emnetittel ved å redigere første post også trykke på Bruk full editor. :)

Tusen takk for god råd, jeg har da med god hjelp fått til å redigere første innlegg. Tusen takk :)

Kränzle 1152TST er good shit..

Hvor kan jeg finne denne og hva er prisen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen

Hva er det Kränzle 1152TST har som er bedre enn 160.2? På alle punkter ligger 160.2 et lite hakk over 1152 bortsett fra slangelende som er 15 meter på begge spylerene. 160.2 er vel også litt billigere enn 1152.

Spør av ren nysgjerrighet.

Beklager hvis det så ut som jeg mente den var bedre enn 160.2 - jeg har ikke testet din spyler så jeg kan ikke sammenligne de. Har prøvd 3 ulike typer av Karcher og den Bernhard nevnte. Kranzle-spyleren er en god kvalitetsmaskin, og er i mine øyne "good shit" som Bernhard sier. Så jeg bare sier at den kan anbefales, om den er bedre enn 160.2 kan jeg ikke si noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Beklager hvis det så ut som jeg mente den var bedre enn 160.2 - jeg har ikke testet din spyler så jeg kan ikke sammenligne de. Har prøvd 3 ulike typer av Karcher og den Bernhard nevnte. Kranzle-spyleren er en god kvalitetsmaskin, og er i mine øyne "good shit" som Bernhard sier. Så jeg bare sier at den kan anbefales, om den er bedre enn 160.2 kan jeg ikke si noe om.

Dette var egentlig ikke peket mot deg. Spør litt mer generelt siden Kranzle har blitt så populært her i det siste. :)

Jeg har ikke testet Kranzle. Har bare sett på spesifikasjonene og pris så har jeg sammenlignet med min spyler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårhus

Kränzle 1152TST er good shit..

Litt off topic, men satt med sambo igår kveld og snakket om noe oppussingsprosjekt vi har, og jeg sa at tapeten vi nettopp var ferdig med ble "good shit". Hu ble sur, og skjønte ikke hvorfor jeg mente at det ble så dårlig. Brukte ca 20 minutter på å forklare hva det betyr i en slik setting... (ja, hun er blond, og som oftest for intelligent til sitt eget beste, kanskje det som gjorde at hun ikke tok den setninga :P )

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det Kränzle 1152TST har som er bedre enn 160.2? På alle punkter ligger 160.2 et lite hakk over 1152 bortsett fra slangelende som er 15 meter på begge spylerene. 160.2 er vel også litt billigere enn 1152.

Spør av ren nysgjerrighet.

Sorry for at jeg spør igjen, men bråker den mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Sorry for at jeg spør igjen, men bråker den mye?

Vanskelig å forklare da man kan ha forskjellig mening om dette.

Jeg synes ikke den støyer mye. Vannet ut fra lansen som treffer bilen du vasker overdøyver motorlyden fra spyleren.

Jeg har ikke testet eller hørt en Kranzle så jeg vet ikke hvem av de som støyer mest, derfor svarte jeg ikke på dette tidligere.

Har Stihl sin. VELDIG god spyler med lite støy! Koster litt , men du får det du betaler for!

Stihl og Nilfisk er vel samme spyler tror jeg?

Endret av Øyvind G
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MikaelØ

Kjøpte hos den lokale Byggmakker :)

http://stihl.no/STIHL-Produkter/Rengj%C3%B8ringsmaskiner/H%C3%B8ytrykksvaskere-og-tilbeh%C3%B8r/H%C3%B8ytrykksvaskere-kaldtvann-/22373-1596/RE-163-PLUS.aspx

Som vanlig: å vinne argumentasjon mot en dame er nytteløst!!

Kjøper først å spørr etterpå jeg :)

Endret av MikaelØ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...