Gå til innhold

Problem med sidesteps


Trondb

Recommended Posts

Har akkurat gått til innkjøp av en Honda CRV og denne trenger en liten overhaling både utvendig og innvendig. Det er montert originale sidesteps i hardplast og disse ser ikkje bra ut.

Etter 2 runder med Autoglum Bumper & Trim ser det ikkje noe bedre ut.

Utrolig falmet lys grå farge som virkelig lyser opp... Noen som har noen tips til hvordan man får disse tilbake i sin originale farge? Gjerne arbeidsmetode og produkt...

post-6435-0-08927000-1371070011_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårhus

varmebehandling?

Tenker på varmepistol da eller?

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cesandberg

Varmepistol er en måte en kan prøve, ellers så har jeg hatt god erfaring med valet pro yellow bumper gel på lignende materialet på skjermbreddere etc til en Jeep wrangler YJ jeg hadde, prøvde endel andre remedier uten hell, men bumper gel fikk frem nybil look. Holdt mye lenger enn 4 uke som de skriver.

http://www.valetpro.co.uk/protect/yellow-bumper-gel.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på varmepistol da eller?

Jepp! ellers polytrol som sier over her..prøvde varme på en 99' passat med km 400000 som var helt hvit i plastikken..tror jeg kunne fått til et ok resultat på den om jeg hadde brukt litt tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Da har eg endelig fått tid til en liten runde med Polytrol.. Uten tvil et helt unikt produkt som virkelig gjorde et aldri så lite løft på all plastikken som en cr-v har.. Fortsatt så er ikkje sidestep helt sort. Vil det hjelpe med nok en runde? Eller er alt håp ute til at sort fargen kan gjennskapes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...