Gå til innhold

Meguiars Sprayflasker


arnfinnj

Recommended Posts

De har hatt noe Meguiar's mener jeg å huske når jeg har vært innom, så kan hende du har flaks. Hvis ikke anbefaler jeg deg å høre på Dekkmann, rett borti gata. De bruker vel sånne produkter, og kan kanskje skaffe deg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ødelagt en sånn foaming sprayer fra megs allerede, brukt den 2 ganger tror jeg..

Chemical Guys sprayerne er de beste jeg har prøvd noensinne.. Man sparer veldig på produktene for å si det sånn..

Vanligvis når jeg vasker felger går det med minst 1 liter med produkt..

Men med de nye fra Chemical Guys, brukte jeg maks 2dl forrige gang jeg vaska.. og da følte jeg at jeg brukte mye :P

Er også produsert i Viton plast, og tåler derfor alt av kjemikalier.

Scandicshine Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skumsprayer bruker sykt mye produkt.. Litt synd det der.. Men de fra megs som er laget for wheelb. og superde., de må vel tåle produktene flaskene er laget for? Ser mange bruker de, så kan vel ikke være helt ræva? eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skaffe, men det er som Arne sier; dyrt. Veiledende pris er 105,- pluss moms.

Jeg driver og jobber med en annen leverandør på bøtter, kanner og flasker; håper å ha det på plass i webshopen før påske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...