R-M-I

Noen som har fått testet sin Rupes BF 15 nå?

Noen som har fått kastet seg rundt og testet Rupes BF 15 nå av de som har fått den nå? Jeg har selv ikke fått testet min enda og får ikke gjort det i helga heller siden kona er på jobb og jeg har fult opp med unger osv. her. :)

Så håpet var da at noen av dere som muligens har fått testet kunne delt erfaringer, bilder, meninger osv.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke hatt tid enda jeg heller. Mulig jeg prøver litt i morgen. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Testa på 2 biler Sort tiguan og grå BMW.Har ikke noen bilder syns grønn og blå polish med tilsvarende puter støver ganske mye.Syns maskinen er veldig behagelig og jobbbe med og du får korrigert mye med den.Må få testa litt til men så langt er jeg veldig fornøyd :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kun kjørt litt test, har først bil neste helg.

Men ift bigfoot21 virker den noe mer balansert/noe mindre vibrasjoner, men trolig pga mindre bevegelse så må det noen fler pass for å få korrigert likt virker det som.

Den er bedre på trange områder enn 21.

Ser for med de som ikke har likt 21 KAN like 15 pga nevnte grunner, som et slags kompromiss : mindre bevegelse enn 21, men større enn andre DA.

Min vil bli brukt i områder hvor 21 ikke er like enkel som 15, samt til avsluttende steg.

På store paneler og til korrigering ser jeg at det er raskere med 21, men pga store pads er 15 meget god å ha på mindre områder og også til siste steg.

Jeg liker veldig godt 21, og trivdes øyeblikkelig med 15 også:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kun kjørt litt test, har først bil neste helg.

Men ift bigfoot21 virker den noe mer balansert/noe mindre vibrasjoner, men trolig pga mindre bevegelse så må det noen fler pass for å få korrigert likt virker det som.

Den er bedre på trange områder enn 21.

Ser for med de som ikke har likt 21 KAN like 15 pga nevnte grunner, som et slags kompromiss : mindre bevegelse enn 21, men større enn andre DA.

Min vil bli brukt i områder hvor 21 ikke er like enkel som 15, samt til avsluttende steg.

På store paneler og til korrigering ser jeg at det er raskere med 21, men pga store pads er 15 meget god å ha på mindre områder og også til siste steg.

Jeg liker veldig godt 21, og trivdes øyeblikkelig med 15 også:-)

Har du prøvd FlexDA?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du prøvd FlexDA?

Først vil jeg presisere at jeg ikke har enorme mengder erfaring med Flex DA, men når jeg handlet Bigfoot 21, fikk jeg også kjørt Flex i en times tid for å teste. Ingen av de var perfekt, men jeg trivdes bedre med en DA uten tvungen rotasjon, for meg var det enklere å unngå hologrammer, det store utslaget plaget ikke meg, men skjønner at det kan være andre som mener noe annet, det som dog har plaget litt er at man ikke har kunne fått mindre bakplate/pads, når er jo dette mindre med Bigfoot 15, og også mindre bevegelse.

For meg føltes det som en slags mellomting mellom DA og Bigfoot21 DA.

Flex er en solid maskin. Men; med en DA og i tillegg roterende maskin føler jeg ikke behovet for en DA med tvungen rotasjon, men når bigfoot i tillegg korrigerer vel så bra uten tvungen rotasjon er det er pluss.

Jeg klarer dog å skjønne de som foretrekker Flex fremfor Rupes, men jeg trivdes best med Bigfoot.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive